Vad mhar man programmet "Gowalla" till?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vad mhar man programmet "Gowalla" till?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 658

Installerade programmet och fattar att det är för att veta om någon man känner är på ung. samma ställe som en själv.

Men har man inte roligare med detta program om alla man känner har iPhone (verkar inte finnas till annan modell) eller att man bor i en stor stad?

I byhålan jag bor i så är det ca. 15 spots varav 5 går till privatbostäder.

gowalla-logo.png

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Ring på och säg “goddag ska vi ta en kaffe”. Man vet aldrig, det kan vara början på en livslång kärlek. Så tillvida inte Ragnar 44 år öppnar dörren….

btw, det finns till BB, Android och Palm också men sådana användare vill du väl inte umgås med?

r_o_n
    Member

@freebo 66336 wrote:

Ring på och säg “goddag ska vi ta en kaffe”. Man vet aldrig, det kan vara början på en livslång kärlek. Så tillvida inte Ragnar 44 år öppnar dörren….

btw, det finns till BB, Android och Palm också men sådana användare vill du väl inte umgås med?

🙂
    “Livslång kärlek”, jag är gift. Frugan skulle nog ha ett och annat att säga till om där.

Så den finns till fler plattformar, bra iofs.

Är det ett spel? Har inte riktigt (på 2 dagar) greppat speldelen i det.

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

Är det inte “Gowalla-updates” man ser på Facebook titt som tätt ?

r_o_n
    Member

@thian 66339 wrote:

Är det inte “Gowalla-updates” man ser på Facebook titt som tätt ?

Det var p.g.a. det som jag började testa det. En polare har aktiverat så allt han “går in” på loggas i FB. Måste iofs vara bra för en tjyv att se att denna kille som bor i ett hos “går in” på ett företag i Linköping 22 mil bort.

Själv har jag inte detta aktiverat…

r_o_n
    Member

Uppdaterade till ver. 2.2 alla verkar ha problem med den oavsett om luren är JB eller original, 4.0 eller 3.x.x

Så strunta i att uppgradera till det kommer en fungerande version.

Update 2.2 Crashes!

Dasken
    Member
    Post count: 118

ja du märkte det!
    Skulle aldrig uppgaderat..
    den funkar inte för mej..har 3,1 i min lur
    och den nya verkar inte funka ihop med 3.1?

r_o_n
    Member

Hittade en lösning Update 2.2 Crashes! för oss som har en jailbreakad lur………………men det funkade inte i min lur iaf. 🙁

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.