Front page › Forums › Övriga ämnen › Vad tror ni om Palm Pre?
-
AuthorPosts
-
Jag är sugen på att köpa en ny telefon och självklart så är Iphone ett alternativ, har kollat på alla andra touch-phones som finns ute men gränssnitten är ju totalt katastrof jämfört med Iphone.
Dock verkar palms nya tele Palm Pre riktigt najs, den verkar vara i klass med Iphone om inte bättre?
Om Palm Pre – Palm Pre Sverige
More Pre Features: Drag to Unlock, Spacebar for Snapping Pics | PreCentral.net
Nyheter : Se lanseringen av Palm Pre – Palm Pre SverigeDen verkar ju tillomed ha trådlös laddning vilket är jäkligt coolt =)
Bilder : TrÃ¥dlös laddning? – Palm Pre SverigeVisst,men ingen multitouch ock en drös med konstiga knappar.
Den trådlösa laddningen funkar väl bara med laddplattan.
Åkte iväg ett par dar,glömde laddaren hemma,kunde ladda luren i kompisens ipoddocka.Visst,men ingen multitouch ock en drös med konstiga knappar.
Åkte iväg ett par dar,glömde laddaren hemma,kunde ladda luren i kompisens ipoddocka.Palm Pre är riktigt cool. Användargränssnittet ser faktiskt mer genomtänkt och snyggare ut än iphones. Dessutom har den kapacitiv pekskärm, precis likadan som iphone. Dock gillar jag inte att den har utfällbart tangentbord.
Jag tycker formen på den va lite otäck. Ser lite ut som de där elektroniska djurleksakerna som fanns förr, tamagotchi 🙂
håller med dig där formen och designen va riktigt ful 🙂
@steffe 24081 wrote:
Visst,men ingen multitouch ock en drös med konstiga knappar.
Åkte iväg ett par dar,glömde laddaren hemma,kunde ladda luren i kompisens ipoddocka.Visst har den multitouch precis som Iphone. Här har ni en demonstrationsfilm som visar Ui väldigt bra. Den verkar vara en riktigt bra utmanare iaf. Filmen är i väldigt bra kvalité därav den långa laddningtiden
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.