vädermodifikationen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps vädermodifikationen

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Lite osäker på om det här är rätt ställe för ämnet, om inte annat är det bara för en mod att flytta skiten.

Jag skulle vilja ha så min väderikon visar aktuell temperatur och väder ute, sen vore det även mycket trevligt om jag kunde få infon på låsskärmen med.

Kanske är lite oklart vad jag menar men vill iaf ha en väderrapport på låsskärmen samt ikonen för väderprogrammet i min iPhone

Uno
    Member
    Post count: 30

Om du har jailbreakat så finns LockInfo i Cydia, Kostar en slant men då kan du få du både väder, notifications, kalender och en massa annat på lockscreen.

Angående temperatur på ikonen så tror jag att det är kört tyvärr, men jag har haft fel förr.

Har du inte jailbreakat så kan du nog glömma alltihop.

lidlund
    Member

@uno 89990 wrote:

Om du har jailbreakat så finns LockInfo i Cydia, Kostar en slant men då kan du få du både väder, notifications, kalender och en massa annat på lockscreen.

Angående temperatur på ikonen så tror jag att det är kört tyvärr, men jag har haft fel förr.

Klart man har JB 🙂

Nackdelen med JB är att man får sitta å sura för grupperna är så sega på fixa till dom nya versionerna 😀

Ang väderikonen har jag haft det en ggn.. Men glömt bort vad det hette

kalle99
    Member
    Post count: 43

Weathericon kanske?

lidlund
    Member

@uno 89990 wrote:

Har laddat hem, installerat och försökt konfigurera.. Ser dock ingenstans där man kan välja att visa vädret..

lidlund
    Member
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.