Vädersiten Klart.se finns nu som app!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vädersiten Klart.se finns nu som app!

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej.
    Tänkte bara berätta att vår väder-app äntligen är klar.

Läs och ladda ner här:
    klart.se väder app för iPhone

Själva appen är gratis och innehåller prognoser för 200 000 städer.

Sen finns även en PRO del som kostar 38kr per år.
    Då får man väderkartor, vädervarningar, kustvädret och snörapporter.

Berätta gärna vad ni tycker!

Petter

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

Ja det är en bra app, köpte pro och då får man alla klass varningar och det föregående skrev.

Mardin
    Member
    Post count: 80

Igår kom det upp att jag skulle köpa pro för att få tillgång till skidanläggningarna, kust och varningar tror jag. Men nu har jag tillgång till allt, så för någon mer?

medzz
    Member
    Post count: 259

Denna appen äger men dom borde byta ikon bild !

tehfiskk
    Member
    Post count: 154

har dom gjort om appen till en gratis app med full tillgång? jag installerad gratisappen och hade inte tillgång till mer än prognoser, men nu har jag ganska så full access där tycker jag.
    trist för dom som betalat redan?

Mardin
    Member

@tehfiskk 60075 wrote:

har dom gjort om appen till en gratis app med full tillgång? jag installerad gratisappen och hade inte tillgång till mer än prognoser, men nu har jag ganska så full access där tycker jag.
    trist för dom som betalat redan?

Verkar som det, precis samma för mig som jag skrev..

raekaN
    Member
    Post count: 139

kanon app =) tack

Mardin
    Member

Det finns en uppdatering nu, någon som har installerat den? Jag vågar inte, finns väl en risk att jag blir av med PRO? Någon bugg gjorde ju att man fick PRO gratis..

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@Märdin 60366 wrote:

Det finns en uppdatering nu, någon som har installerat den? Jag vågar inte, finns väl en risk att jag blir av med PRO? Någon bugg gjorde ju att man fick PRO gratis..

Jag hittar inte nån PRO version i Appstore, endast gratis versionen.

Tips: Om du är orolig för att uppdatera AppStore apps så kan du koppla din iPhone till iTunes och överföra den versionen du har till iTunes. Sen kan du uppdatera appen i din iPhone och om du inte är nöjd så radera den från din iPhone och synca tillbaka den gamla versionen som ligger i iTunes.

ssnd
    Member
    Post count: 194

Hatten av för skaparna av denna app, den var kanon tycker jag.

Jag bor i en relativt liten håla i norra sverige, och i den appen som redan låg i telefonen fanns inte ens Älvsbyn utan bara Luleå som ligger fem mil bort…

Dessutom en lättanvänd och mycket detaljerad app…

Kort sagt är jag nöjd som fan med den 🙂

Mardin
    Member

@ponyboy 60367 wrote:

Jag hittar inte nån PRO version i Appstore, endast gratis versionen.

Tips: Om du är orolig för att uppdatera AppStore apps så kan du koppla din iPhone till iTunes och överföra den versionen du har till iTunes. Sen kan du uppdatera appen i din iPhone och om du inte är nöjd så radera den från din iPhone och synca tillbaka den gamla versionen som ligger i iTunes.

Den är gratis att ladda ner men för att få tillgång till alla funktioner skulle man köpa en licens i programmet.
    Ska prova det med iTunes när ja har min dator.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.