Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Väderwidget, hur mycket data laddar den ner?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Använder detta weather-widget:
Nu när upplåsningen är påväg så tänkte jag höra ungefär hur mycket data den laddar ner för att uppdatera vädret. Uppdateras var 55 minut tror jag.
Tack!
Vad heter temat?
@joq 45732 wrote:
Hej!
Använder detta weather-widget:
Nu när upplåsningen är påväg så tänkte jag höra ungefär hur mycket data den laddar ner för att uppdatera vädret. Uppdateras var 55 minut tror jag.
Tack!
Vill också veta vad temat heter!
Ang. bandbredden så vet jag inte hur mycket det tar, men kan knappast vara mycket då det bara är info som behövs, då all grafik redan finns på telefonen.
Nollställ dataräknaren och använd ingen annan trafik på en timme så ser du. Uppdateringsintervallen brukar ligga på 30 min.
Minns inte va temat heter, är inte min telefon, men om ni vill veta. Gå in på macthemes.com och request thread. Runt 5-20 sidor bak 😉
Någon som hittar temat kan väl hojjta till =D Eller som vet vart man får tag i just den docken, med träutseendet.
Tror de är ; MacThemes Forum / [Theme] illumine ni letar efter
Nä, illumine är det inte då jag sitter på den. Illumine har en glow under ikonerna, det har inte denna.
Ser ut som Matte Nano
MacThemes Forum / [theme] Matte NanoNja, det är inte den heller. Jag behöver den där docken som är av trä. Någon som kan lägga upp den på nån sida eller som vet vart man kan hitta den?
Uppskattas som fanken!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.