Vågar jag säkerhetsuppdatera?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vågar jag säkerhetsuppdatera?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hej,
    jag har en iphone 3G och uppdaterade igår till ios4, trodde att jag hade säkerhetskopierat innan men nu är min telefon tom! Alla appar finns kvar men bilder, kontakter och anteckningar är tomma, ipoden likaså.

Har googlat och läst och det verkar som att återställning är det enda att göra
    men när jag trycker på det i itunes så står det först:
    “Vill du säkerhetskopiera inställningarna på iPhone-enheten “Sarahs iPhone” innan du återställer programvaran?”
    Trycker nej för det som är på telefonen nu är ju ingenting men då får jag upp meddelandet:

“Är du säker på att du vill återställa iPhone-enheten till fabriksinställningarna? Alla medier och andra data raderas. Itunes kommer att bekräfta återställningen med Apple.”

Är det verkligen det jag vill göra?
    Snälla snälla kan någon hjälpa mig att få tillbaka iaf mina bilder och anteckningar?
    Tusen miljoner tack på förhand.

micked
    Member
    Post count: 84
    Sarah
    Member

Tyvärr verkar det inte bättre än att jag inte hade säkerhetskopierat trots allt. Den enda säkerhetskopieringen som programmet hittar är från 10-07-05 kl. 21:44 vilket alltså var efter jag förlorade alla data. Itunes synkroniserar automatiskt när jag kopplar in telefonen så den kanske har kopierat över allt gammalt? Så himla trist så man kan bli galen.
    Tack snälla för att du försökte iaf.

Sarah
    Member

Hmm, jag tänkte… Är det någon idé att köra en systemåterställning av datorn och hoppas på att det finns en tidigare lagrad backup där som inte “synkroniserats över” än? Någon som vet?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

det är ingenting jag själv skulle ha gjort om jag inte saknade absolut vital data, men det kan ju vara en idé,

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.