Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › vägrar återställa sig
-
AuthorPosts
-
sitter här och försöker återställa telefonen via tunes, men får upp et felmeddelande.
iphone-enheten “iphone” kunnde inte återställas. ett okänt fel uppstod (6)
vad ska man göra nu?
anledningen till att jag skulle återställa den var för att ljudet försvann. det fungerade att ringa till den och från den, men man hörde inte något. kom heller inget ljud när man spelade musik. volymknapparna reagerade inte alls.
@itact 3768 wrote:
sitter här och försöker återställa telefonen via tunes, men får upp et felmeddelande.
iphone-enheten “iphone” kunnde inte återställas. ett okänt fel uppstod (6)
vad ska man göra nu?
anledningen till att jag skulle återställa den var för att ljudet försvann. det fungerade att ringa till den och från den, men man hörde inte något. kom heller inget ljud när man spelade musik. volymknapparna reagerade inte alls.
Jag hade samma problem förut med inget ljud, det som löste det var att återställa all inställningar i telefonen.
Om inte det fungerar och du måste återställa, testa att starta om datorn , installera senaste iTunes och så kan du testa ett annat usbuttag.
@william_3000 3771 wrote:
Jag hade samma problem förut med inget ljud, det som löste det var att återställa all inställningar i telefonen.
Om inte det fungerar och du måste återställa, testa att starta om datorn , installera senaste iTunes och så kan du testa ett annat usbuttag.
funkade att återställa från en annan dator. fick låsa upp den igen dock.. men nu har man lärt sig lite mer om det iaf.. så nått possitivt var det väl med det hela.
if you wish to be the best man, you must suffer the bitterest of the bitter.
Our wow power leveling website offer Fast and Secure wow powerleveling service. WoW Power Leveling 60-70, Cheap wow power leveling 1-70. The Professional WoW Power Leveling! Powerlevel WoW Power Leveling now. WOrld of warcraft Power Leveling bloom of true love associated with this time of year! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.