val av tjänster för abonnemang?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang val av tjänster för abonnemang?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 51

Har aldrig ägt en dum-phone eller iPhone som dom heter, men är nu intresserad, dock vill jag kunna surfa på sidor som youtube lyssna musikvideos kolla små klipp, streama internet radio? kanske även streama tv typ som tv4play.se/tv3/tv5play.se

funderade på att beställa tele2’s maxi surf tror jag det hette för 700 i månaden med 10gb i nerladdning innan dom säker hastigheten, men är det värt det, är osäker på detta? vill ju helst inte ha ett abonnemang på 24 månader helst 12 månader:P vad händer när man förbrukat 10gb i nerladdning? typ det säks från 5megabit eller va det nu var till 67kb/s, och kostar det då att ladda ner per megabyte??

Men vet med mig att om jag köper en IPhone med abonnemang så kommer jag vara uppkopplad dygnet runt? och använda den mer än jag nu använder min vanliga dator på internet 😎

vill helst ha comviq för att jag ringer på jobbet och vänner och alla de har comviq.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

10GB räcker långt sen kommer du säkert använda wlan när du är hemma eller på jobbet
    3g internet använder du på stan på bussen tåget helt enkelt där du inte har tillgång till wlan.
    kolla med tele2 men jag tror att du kan köpa ett lägre paket tex 3GB och utöka om det behövs.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.