Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Välja Operatör
-
AuthorPosts
-
Tjenare.
Jag har telenor + rebelsim och åkte för första gången utomlands med mobilen. Åkte först till Danmark sedan till england.
Jag blev så frustrerad att jag inte fick nått nätverk “No Service”. Så under hela min resa hade jag iknget nätverk 🙁 Men sen så hände det något på hemresan. Jag fick öntligen nätverk utan anledning och det nätverket jag fick var Vodaphone i England vilket är självklar eftersom det är telenors partner. Så det som jag mistänker är att man måste välja nätverk manuellt och sedan välja operatör. Hur gör man detta på en Iphone?
Inställningar-Operatör-Auto.
Eller tryck på valfritt nätverk…
Hmm, hittar inte operatör under inställningar? E jag blind? Skulle vara tacksam för all hjälp
Hmm, hittar inte operatör under inställningar? E jag blind? Skulle vara tacksam för all hjälp
Problemet är det att den menyn Halle pratar om inte existerar med RebelSIM. Detta låter skumt, men så är det faktiskt 😛
Jag vet inte riktigt varför, men så fort man tar ur RebelSIM så dyker den menyn “magiskt” upp igen!
Problemet är det att den menyn Halle pratar om inte existerar med RebelSIM. Detta låter skumt, men så är det faktiskt 😛
Jag vet inte riktigt varför, men så fort man tar ur RebelSIM så dyker den menyn “magiskt” upp igen!
hmm 🙁
usch vad tråkigt, finns det ingen annan mjukvara helelr? typ på Cydia?
Får isf ta med mig en annan mobil när jag reser.hmm 🙁
Får isf ta med mig en annan mobil när jag reser.hmm 🙁
Får isf ta med mig en annan mobil när jag reser. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.