Välkommen till Telia HomeRun/Surfzon!

Front page Forums Övriga ämnen Välkommen till Telia HomeRun/Surfzon!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 13

Vet någon varför man får felmeddelande ” okänt roamingmärke” när man försöker logga in på Homerun. Jag kan se efter det att jag skrivit in användarnamn, operatör och lösenord (i dom tre separerade fälten) och därefter trycker på logga in, då hoppar det ett @homerun.telia.com in i användarnamnet. Så det blir så här: m59008338@homerun.telia.com
    Detta gör förmodligen så att inloggningen misslyckas. Någon som har något förslag på lösning?
    Har Iphone4 med 4.2.1

TeliaKundservice
    Member
    Post count: 45

@tomede 89740 wrote:

Vet någon varför man får felmeddelande ” okänt roamingmärke” när man försöker logga in på Homerun. Jag kan se efter det att jag skrivit in användarnamn, operatör och lösenord (i dom tre separerade fälten) och därefter trycker på logga in, då hoppar det ett @homerun.telia.com in i användarnamnet. Så det blir så här: m59008338@homerun.telia.com
    Detta gör förmodligen så att inloggningen misslyckas. Någon som har något förslag på lösning?
    Har Iphone4 med 4.2.1

Hej!
    Det gör ingenting att @homerun.telia.com automatiskt fylls i när du ska logga in, det är normalt.

Det låter som att det kan vara något fel på din access så jag rekommenderar att du kontaktar vår support för Homerun så de kan kontrollera det. Du kan nå dem på telefonnummer 020-221150.

Med vänliga hälsningar
    Susanne Boström
    Telia Kundservice

tomede.
    Member
    Post count: 1

Tack för hjälpen!!!!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.