Var kan man köpa iPhone billigt?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Var kan man köpa iPhone billigt?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Post count: 0

Någon som vet vart man kan köpa iPhone billigt?

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Hej Johan!

Ibland dyker det upp trevliga erbjudande på Blocket/Ebay.com, kika gärna där.

Men akta dig för bedrägerier.

Betala ALDRIG i förskott!
    Låter annonsen för bra för att vara sann = Bedrägeri

Kolla gärna omdöme på användaren som säljer en produkt om du ska köpa via Ebay.com. Dom bör vara powersellers.

Annars kan du också köpa från international-orders.com som är pålitliga men slutsumman blir ändå ganska mycket.

Blir ju frakt, moms, tull samt administrationsavgift så man landar på ca 4500-5000 kr gissar jag på.

cmts
    Member
    Post count: 71

Jag köpte min från en snubbe på blocket. Måste säga att jag hade världens tur.

Hade suttit på blocket i två veckor, uppdaterat sidan varje halvtimme, ringt till minst 10 personer, mailat minst 30 personer. Så en dag när jag var nära på att ge upp så uppdaterade jag en sista gång. Då såg jag att det låg ute en annons om en iPhone.

Jag läste igenom den och kom till botten. Där stog det “Hämtast endast i Kristinehamn, skickas EJ”

Jag som bor i Kristinehamn kände att det var som en skänk från ovan. Jag ringde till killen och en halvtimme senare hade jag en alldeles egen iPhone i min hand. Visserligen ville han ha 6000,- för den, men vafan. Jag orkade inte leta längre.

Kan säga att jag faktiskt är nöjd och ångrar inte att jag la ut 6000,- för den..

iPhoneinfo.se
    Member

Jag betalade 4500 kr för min iPhone och är sjukt nöjd!

Vilken telefon! 😀

cmts
    Member

@iPhoneinfo.se 22 wrote:

Jag betalade 4500 kr för min iPhone och är sjukt nöjd!

Vilken telefon! 😀

Ja, helt klart..

Det finns så mycket den kan göra. Det är som vilken dator som helst. Helt underbar !

cmts
    Member

@johan 26 wrote:

Tack för tipsen, ska kolla på Blocket dagligen.

Är SÅ sugen på en iPhone nu…

Du gör ett klokt val.

Du kommer aldrig ångra dig. Den är helt underbar, och möjligheterna är obegränsade.

Vad sägs som NES, PS1, Game Boy Advance emulator?
    Youtube, iPhysics!
    Lägga in filmer på iPhonen med underbar kvalité.

Coverflow i iPoden..

Enda negativa med iPhone är att man inte kan skicka mms eller ta emot med 1.1.1 .. Fast man kan ladda ner ett program från Installer som gör att man kan skicka i alla fall. Detta är fixat i 1.1.3 tror jag?

Även att Bluetoothen bara är till för headsetet..

Rolle
    Member
    Post count: 159

jag köpte min av en kille på blocket, för 4000kr, Trevlig kille, och mobilen skick var över förväntan. årets affär 🙂 +++

Oregistrerade

Kan man inte köpa iPhone från Apple Online Store?

iPhoneinfo.se
    Member

Det går inte att beställa via Apple Online Store om man inte har en amerikansk adress 🙁

Antingen får du be släkt att skicka/ta med sig eller får du åka dit själv och köpa en.

Du behöver inte skriva på något abonnemangs-kontrakt i butiken. Det är meningen att man ska aktivera telefonen via iTunes men det är därför man hackar telefonen för att komma förbi denna aktivering.

Dyker upp rätt trevliga erbjudande på Blocket annars 🙂 Kika där.

Men iPhone finns inte i Sverige än om du menar affärer i Sverige. Det är inte tillåtet att bli en återförsäljare av iPhones (förutom operatörerna) 😛

Oregistrerade

När man låser upp iphone , då betalar man inte abonemang eller ?

iPhoneinfo.se
    Member
    Oregistrerade;113 wrote:
    När man låser upp iphone , då betalar man inte abonemang eller ?

Precis du behöver inte binda dig till något abonnemang även fast det står så.

Läs mer här:
    https://www.iphoneinfo.se/fungerar-iphone-i-sverige/

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.