Var tog mina "jailbreakade" apps vägen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Var tog mina "jailbreakade" apps vägen

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 85

Plötsligt hände det… Min jailbreakade iphone 3GS 4.0.1 la av när jag kopplade in den till datorns itunes. Ett hånfullt meddelande i itunes lät meddela att jag var tvungen att installera om. Som tur var fanns SHSH-filerna sparade via Cydia sedan tidigare. Installerade om 4.0.1 restore ipsw-filen (ej custom) och senaste backup. MEN kan nu se att bara program köpta och nedladdade via itunes store laddats tillbaka i mobilen. Var tog Cydia och de program som bara fungerar med jailbreak vägen som jag köpt och laddat ner? Måste jag ladda ner dem på nytt på något sätt, och i så fall hur? Konstigt att inte allt sparats i backup-filen.

Har jailbreakat på nytt med jailbreakme.com och installerat om Cydia.

ssnd
    Member
    Post count: 194

Du måste ladda ner dom igen, men du ska inte behöva betala för dom igen.

aaberg
    Member

OK. Tack.

ssnd
    Member
    Post count: 194

Vassegó 🙂

muffins
    Member
    Post count: 1906

@aaberg 86906 wrote:

Plötsligt hände det… Min jailbreakade iphone 3GS 4.0.1 la av när jag kopplade in den till datorns itunes. Ett hånfullt meddelande i itunes lät meddela att jag var tvungen att installera om. Som tur var fanns SHSH-filerna sparade via Cydia sedan tidigare. Installerade om 4.0.1 restore ipsw-filen (ej custom) och senaste backup. MEN kan nu se att bara program köpta och nedladdade via itunes store laddats tillbaka i mobilen. Var tog Cydia och de program som bara fungerar med jailbreak vägen som jag köpt och laddat ner? Måste jag ladda ner dem på nytt på något sätt, och i så fall hur? Konstigt att inte allt sparats i backup-filen.

Har jailbreakat på nytt med jailbreakme.com och installerat om Cydia.

För att inte upprepa samma misstag igen, så kan du ta dig en titt på följande: Hur Du Tar En Backup Av Dina Cydia Apps | iMediaNU

aaberg
    Member

Tack. Bra tips!

aaberg
    Member

Tack. Bra tips!

aaberg
    Member

Tack. Bra tips!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.