Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Varför ersätts mina bilder?!
-
AuthorPosts
-
Hej alla,
Måste fråga någon om detta innan jag blir galen och förpassar min Iphone och Itunes till närmsta toalettstol:mad:
När jag ska ladda upp nya bilder till min Iphone 3G så försvinner de gamla bilderna och ersätts med de nya.
Dessutom kan jag inte få in mina mappar till Iphonen. Jag vet att man inte kan ta in undermappar med inte ens enskilda mappar kommer upp. Bilderna lägger sig i “bildbibliotek” med ngn gräslig solrosikon som jag inte heller vill ha:(Tänkte ändra till “synkronisera bilder från markerade mappar” men se DET kan jag inte ens markera i Itunes. Se nedan:
[IMG]http://dogue.nu/itunes.JPG[/IMG]
Snälla hjääääälp:confused:
Vilken mapp är vald att vara synkroniserad till bilder? Har två bilder samma namn?
Ändra mapp, kör inte med iTunes standard. Kolla så inte två filer ersätter varandra.
Kan du förklara så blondinen här fattar;)
Jag vill ju föra äver bilder ur olika mappar, men när jag gör det så ersätts som sagt de gamla bilderna i min Iphone.
På min bild syns mappen “Nizhoni” men om jag ändrar till en annan mapp så förvinner de bilder jag synkat upp ur mappen “Nizhoni”.
Bilderna har olika namn såklart.Trodde i min enfald att jag kunde skapa olika mappar från datorn och in i min Iphone. Tex “semester” “jobb” osv?
Och varför kan jag inte markera i “markerade mappar”? Den som är nersläckt på min bild.
Jo jag vet…jag är då dum:D
Skit bakom tangentbordet vet vi.
Sista tipset då:
Tänk på att din dator alltid hat sista ordet mot en iPhone, iPod eller någon annan synkroniserad enhet. Det du gör på datorn påverkar den synkroniserade enheten men det du gör på enheten påverkar inte alls.
Jag har förlorat synkade bilder som jag har sparat i safari. Bara låt bli att flytta rundor bilder efter synkronisering. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.