Varför hittar inte min dator min nya iPhone 3Gs?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Varför hittar inte min dator min nya iPhone 3Gs?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Jag kopplade in min nya iPhone 3Gs och datorn drog igång mitt iTunes. Jag klickade som vanligt “I Agree” i några dialogrutor och sa ok till att registrera produkten. Så plötsligt stoppades processen och jag kunde inte komma vidare. Då kopplade jag ur telefonen och försökte börja från början. Då händer ingenting. datorn reagerar inte. det säger klick i telefonen men varken Finder eller iTunes upptäcker någonting..
    Jag testade i en annan dator och då svarade omedelbart iTunes. Jag valde att inte fortsätta processen utan kopplade ur och provade åter med min egen MacBook Pro. Samma resultat, ingenting..
    Vad gör jag för fel?

Fråga två. Kommer jag kunna synka telefonen med två olika datorer. Jag vill kunna synka hemma Macen men min iTunes för låtarnas skull och jobbPC´n för mina kontakter och kalender som finns i Outlook.. går det?

bop

dejavu
    Member
    Post count: 1

Jag har samma problem, datorn hittar inte telefonen bara minnet…:confused:

kenjon
    Member
    Post count: 64

@talisker 52916 wrote:

Fråga två. Kommer jag kunna synka telefonen med två olika datorer. Jag vill kunna synka hemma Macen men min iTunes för låtarnas skull och jobbPC´n för mina kontakter och kalender som finns i Outlook.. går det?

bop

Ja, musiken från en och kontakter/kalender från en annan går bra.

Talisker
    Member
    Post count: 4

Ok tack för den glada infon! Frågan är då bara hur jag ska få min MacBook att förstå att jag vill synka telefonen? Jag kopplar in min USB kabel, men ingenting händer. Jag har testat med andra prylar, te.x. min iPod och det är inga problem. Telefonen och min jobbdator blev kompisar direkt..
    bop/

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.