varför kan jag inte ladda ner saker från appstore

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak varför kan jag inte ladda ner saker från appstore

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Member
    Post count: 29

jag kan inte ladda ner paid apps kostar från appstore vet nogon vrf?

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Hur ska nån kunna hjälpa dig om du inte är mera tydlig när du ställer dina frågor. Du får beskriva mera tydligt vad och när det felar. Du kan dessutom söka efter en lösning i forumet då kanske fler än du har stött på samma problem.

Jag gissar på att du använder Swedbank kort för att köpa dina apps, om det är så sök efter Swedbank i forumet så hittar du orsak och lösning.

matteh80
    Member
    Post count: 150

Reggat ett kontokort till ditt iTunes-konto? Får du något felmeddelande? Tror folk behöver lite mer info än ovan för att komma med förslag…

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Antar av ditt namn “gustaf99” att du är född år 99.
    Gå igenom detta och gör ett nytt konto istället, be dina föräldrar om hjälp. De förstår.
    Så här skapar du ett iTunes Store-konto

gustaf99
    Member

kan det VA PGA jAILBREAK JAG INTE KAN KÖPA SAKER?!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Nej det är inte därför

matteh80
    Member
    Post count: 150

Återigen, vad händer när du försöker köpa något?

tehfiskk
    Member
    Post count: 154

prova att göra ditt visakort “verified by visa”.

hade strul med inköp från appstore, men sen jag reggade mitt visa på internetbanken som “verifyed…” så fungerar det igen.

Freebo
    Member

@tehfiskk 67037 wrote:

prova att göra ditt visakort “verified by visa”.

hade strul med inköp från appstore, men sen jag reggade mitt visa på internetbanken som “verifyed…” så fungerar det igen.

Killen är 9 år, jag tror problemet ligger där. Gustaf, följ guiden ovan och registrera ett konto med hjälp av dina föräldrar…

gustaf99
    Member

@freebo 67038 wrote:

Killen är 9 år, jag tror problemet ligger där. Gustaf, följ guiden ovan och registrera ett konto med hjälp av dina föräldrar…

Jag e elva tror jag

Freebo
    Member

@gustaf99 67058 wrote:

Jag e elva tror jag

haha, sorry men jag höll på att kissa på av skratt. Du tror att du är 11 år? :laugh:

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@gustaf99 67058 wrote:

Jag e elva tror jag

😀 Då var min gissning om Swedbank fel.

Med tanke på ditt ålder så måste du be dina föräldrar öppna ett konto och då får du be de köpa spel och andra apps till dig. Jag gissar på att föräldrar inte känner sig bekväma med att öppna ett itunes konto, ange sina kreditkortnr och sen överlåta konto till sina barn, för att Appstore i handen på en 11 åring kan bli väldigt kostsamt. Det bästa är om du kommer överens med de om en veckosumma som du får köpa apps för. Man måste ju inte köpa apps heller, det finns ju över 100 000 apps som är gratis i Appstore.

gustaf99
    Member

@ponyboy 67064 wrote:

😀 Då var min gissning om Swedbank fel.

Med tanke på ditt ålder så måste du be dina föräldrar öppna ett konto och då får du be de köpa spel och andra apps till dig. Jag gissar på att föräldrar inte känner sig bekväma med att öppna ett itunes konto, ange sina kreditkortnr och sen överlåta konto till sina barn, för att Appstore i handen på en 11 åring kan bli väldigt kostsamt. Det bästa är om du kommer överens med de om en veckosumma som du får köpa apps för. Man måste ju inte köpa apps heller, det finns ju över 100 000 apps som är gratis i Appstore.

hehehe men jag får min brors kortn nr oxå så har jag ********** så det e bara saker i spelen som jag vill typ kunna download men när man gör nyttt itunes acc så måste man skriva in kort nr.?1

gustaf99
    Member

@freebo 67062 wrote:

haha, sorry men jag höll på att kissa på av skratt. Du tror att du är 11 år? :laugh:

men jag håller inte direkt ordninfg på sånt jag brukar säga fel;)

Deks
    Member
    Post count: 119

kommer behöva åldersgräns på det här forumet snart 🙁

alex99
    Member
    Post count: 3

Va ne men då skriver alla att de är lika gammla som man behöver hehehehe

gustaf99
    Member

@alex99 67232 wrote:

Va ne men då skriver alla att de är lika gammla som man behöver hehehehe

håller facktiskt med min kompis

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.