värme problem nya iphone 3gs

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone värme problem nya iphone 3gs

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Tjabba är det någon som kan kvittera om ryktet är sant att den nya iphone 3gs blir varm sjölv har jag en 3g tänkte byta upp mig kanske vore tacksam för svar
    mvh stefan

Hane
    Member
    Post count: 46

Utifall du inte hittar någon info eller får någon här så kan jag komma med svar tidigast på tisdag kväll 🙂

Robert L
    Member
    Post count: 403

Har kört mig några dar nu och den blir marginellt varmare än min gamla 3G.

karlsson61
    Member
    Post count: 2

@robert L 39194 wrote:

Har kört mig några dar nu och den blir marginellt varmare än min gamla 3G.

kanon tack för svar då uppdaterar jag mig nog med en 32gb svart
    kan du ungefär säga känns de skillnad på snabbheten
    mvh stefan

pori
    Member
    Post count: 49

De så kallade 0-35 celsius riktlinjerna som expressen och andra tidningar uppmärksammar fanns för 2gn och 3gn också…inga problem alls..kööp den!

Robert L
    Member
    Post count: 403

Den är klart rappare i responsen. Svårt att säga i procent eller så… Det märks speciellt när man kör tunga apps, som ex Navigon. Annars är det inget du märker av om du inte gör ett side-side test.

stickaaan
    Member
    Post count: 259

@robert L 39605 wrote:

Den är klart rappare i responsen. Svårt att säga i procent eller så… Det märks speciellt när man kör tunga apps, som ex Navigon. Annars är det inget du märker av om du inte gör ett side-side test.

Jag märker av stor skillnad på typ alla app. När jag jailbreakade min 3G, så tog typ medelande och så en liten stund, men nu med min jailbreakade 3GS så susar man in på alla app 😀

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.