Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › VARNING ! JB inte iphone 4 än
-
AuthorPosts
-
Då försvinner er facetime samt MMS, och jag försökte återställa den med itunes, det hjälper inte, knapparna är borta.
SKIT !!!
// TwiZteD
Ok, tur att jag inte hade så bråttom då. Men det kommer väl någon fix för detta antar jag?
Om man gör en TOTAL återställning, då får man tillbaka facetime samt mms.
Men störigt att behöva leta reda på säkerhetskopian så man får alla nummer och allt tillbaka igen.Jag hade helt klart väntat , nu med facit i handen, jb när alla säger det är ok med facetime samt mms.
// TwiZteD
Lyckas fan inte få rätt på mina kontakter, har hållt på nu i typ 2h.
Bara för jag skulle jb skiten, fan va jag stör mig !! 🙁// TwiZteD
kan jag uppdatera min 3g till ios 4.0.1 beta 2 och sen jailbreaka och låssa upp den ?
wilkab89 wrote:Facetime samt MMS är fixat.Måste jag återställa telefonen och lägga in jb igen för att kunna skicka mms och använda face grejen?
@something 72496 wrote:
Måste jag återställa telefonen och lägga in jb igen för att kunna skicka mms och använda face grejen?
Nej om du har jb kan du gå in på inställning på din iPhone och återställa inställningarna där bara
@apple 3g 72483 wrote:
kan jag uppdatera min 3g till ios 4.0.1 beta 2 och sen jailbreaka och låssa upp den ?
Hej
Fins väll ingen 4.0.1 beta två? Eller du menar
4.1 beta två!!!Nu är allt fixat, kom en update i cydia som löste allt 🙂
Verkar det som, jag har iallfall testat mmsa och det fungerar, samt facetime knappen är tillbaka, men har inte testat ringa upp någon pga wifi.// TwiZteD
(orka att jag satt mellan 02-05 och försökte fixa de)
Nu verkar allt fungera som det ska igen, kan en mod ta bort hela denna tråden kanske ?
Tack
// TwiZteD
@jabbasvens 72537 wrote:
Hej
Fins väll ingen 4.0.1 beta två? Eller du menar
4.1 beta två!!!aa menar det , går det att låssa upp en 3g med ios 4.1 beta 2 ??
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.