Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Värt att installera iOS4?
-
AuthorPosts
-
Tja!
Jag har en 3G 8gb med 3.1.2 som jag har jailbreakat.
Min fråga är då om det är värt att installera iOS4 tror ni?Nu använder jag väl det programmet som man inte får nämna till att ladda ner lite och så älskar jag biteSMS.
Finns det något nytt i OS4 som man kan vara bra? Och håller DevTeam på med ett jailbreak till den?
Har du Mac?
Nej, bara vänta. Snälla vänta.
Ja, det är värt. Det gick skitsmidigt att installera det via en mac.
Jag har tre och det funkar bra.kan jag uppdatera till 4.0 sen låssa upp den 🙁 har haft denna iphone låst i 5 månader har väntat länge nu, finns det en lösning ?
Wow 5 mån? klantigt gubben, sälj på blocket haha
Vänta till på tisdag då iOS4 ska släppas på Apples sida för nerladdning (gratis).
@denniz123456 68098 wrote:
varför skulle jag sälja den för 😡 unlocken kommer ju snart så sluta prata strunt 😡
Sorry if i offended your precious 😀
Jag har PC, tyvärr..
Kommer multitasking till 3G?
@chill 68232 wrote:
Jag har PC, tyvärr..
Kommer multitasking till 3G?
Endast genom jailbreak. Det går att uppdatera och jailbreaka en 3G på Windows nu med hjälp av Redsn0w 0.9.5.
Jailbreak iOS 4.0 on Windows with Redsn0w 0.9.5 | Redmond Pie
@ponyboy 68235 wrote:
Endast genom jailbreak. Det går att uppdatera och jailbreaka en 3G på Windows nu med hjälp av Redsn0w 0.9.5.
Så man kan redan jailbreaka OS4?
Så då är det bara att installera OS4 och sen jailbreaka = multitasking (backgrounder?)
@jockel 68101 wrote:
Vänta till på tisdag då iOS4 ska släppas på Apples sida för nerladdning (gratis).
varför babblar folk på så som du gör?
sen’s när tog dem nånsin betalt för sina OS till iphone?
ja kan inte minns iallfall och ja minns att jag hade 1.1.3 till min 2G Aldrig nångon sin har apple tagit betalt… för iphone OS.@ponyboy 68235 wrote:
Tack!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.