Värt att köpa 3GS?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Värt att köpa 3GS?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 23

Hej!
    Efter att ha sett TREs priser blir man ju väldigt sugen på att införskaffa sig en. 399:- kronor i månaden är helt överkomligt, och endast 49:- kr
    i månaden för 16gb är riktigt bra. Det är bara bindingstiden som stör mig. 24 månader skulle för mig innebära att jag troligen inte kommer kunna köpa nästa modell av iPhone. Är det värt att köpa denna, eller tror ni att skillnaden mellan 3GS och nästa iPhone kommer vara större än skillnaden på 3Gn och 3G?

Är intresserade av era åsikter och hur ni tänker 🙂

med vänliga hälsningar
    Erik

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Jag hade nog köpt den.. Mycket bra erbjudande när man får ringa för allt och 2GB data fritt i månaden =)

eriik
    Member
    Post count: 23

@steffeiphone 38458 wrote:

Jag hade nog köpt den.. Mycket bra erbjudande när man får ringa för allt och 2GB data fritt i månaden =)

Aa priset är ju sjukt bra 🙂 fast hur tänker du med nästa iPhone, om det kommer en nästa sommar?

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@eriik 38459 wrote:

Aa priset är ju sjukt bra 🙂 fast hur tänker du med nästa iPhone, om det kommer en nästa sommar?

HAr inte tänkt på det… jag tänker inte köpa iPhone 3Gs. Har min 3G men 3Gs har ändå bra pris. rent ekonomiskt kanske man inte kan köpa varje iPhone 😉

Appelphone
    Member
    Post count: 594

Även om jag inte hade bindningstid kvar hos telia så skulle jag vänta på nästa iPhone, det är inte alls stor skillnad på 3G och 3GS tycker jag.

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Jag tycker det är stor skillnad mellan 3G och 3Gs, och jag skulle jättegärna ha 3Gs:en, men jag har bara inte råd 😮 Jag och min kompis kanske kan ta och skriva klart vårat iPhone-program och börja sälja på AppStore, då kanske jag snart har råd med en.. Och han oxå :laugh:

Zike
    Member
    Post count: 571

Apple har som mål att släppa en mobil per år.. jag tänker vänta tills min bindning går ut om 11 månader.

Pzych0
    Member
    Post count: 220

@zike 38514 wrote:

Apple har som mål att släppa en mobil per år..

Well that’s what I call “Miljövänligt” :laugh:

Fast med tanke på att alla andra bolag som massproducerar så ja .. :rolleyes:

Zike
    Member
    Post count: 571

ja, SE/No/Sam/LG släpper ju drösvis med telefoner varje år.. fan, Samsung har just nu en reklamkampanj där de visar upp inte mindre än TRETTON STYCKEN Touch-mobiler.. TRETTON !!

Pzych0
    Member
    Post count: 220

Vi är också alldeles för dåliga på att återvinna .

DAvidkoh
    Member
    Post count: 64

Jag tror jag håller mig, detsamma gäller mitt Macbook köp. Tror jag avstår från båda i år, känns inte värt det helt enkelt, har köpt ny mobil var 12e månad samt ny laptop var 10e månad i några år nu, känns inte nödvändigt längre då jag inte har problem med prestandan i de produkter jag redan äger. Speciellt inte då nya iPhonen inte ger tillräckligt med uppgradering för mig.

Om du inte nu har en iPhone 3G skulle jag säga att det var värt det, men om du har en 3G redan skulle jag säga vänta tills nästa år.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.