Vart kan man billigast köpa Iphone 3G LÅST!?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Vart kan man billigast köpa Iphone 3G LÅST!?

Viewing 9 posts - 151 through 159 (of 159 total)
  • Author
    Member
    Post count: 10

Jag har inget med dom att göra hittade bara infon.
    Som man ser så är firman inte igång!
    Slutdatum för F-Skatt: 2008-06-19

z00
    Member

z00
    Member

Snujji
    Member
    Post count: 47

@simba 19597 wrote:

Alltså, om man köper den med kontantkort kostar den 699CHF, alltså cirka 4000 kr 🙂
    Ska man ha helt utan abbonemang eller simkort, då kostar den 899CHF 😉

Jag har nyss varit inne på deras hemsida och det finns 4 alternativ varav 1 alternativ är med kontantkort(det står för alla som inte vill ha abonnemang).

8gb kostar 799 CHF som motsvarar 5700kr ungefär.
    16gb kostar 899 CHF som motsvarar 6500kr ungefär.

Det är så att när Iphone kom ut så kostade det runt 4000kr för 16gb med kontantkort. Problemet är att i och med rebelsim så blev det ju förmodligen så att flera nog valde att köpa den utan abonnemang och de är nog så att dom bara erbjöd Iphone utan abonnemang på grund av att dem antingen var tvungna eller tänkte att när folk använder deras kontantkort så kan dem nog övertala dem om att det blir billigare med abonnemang.

Snujji
    Member

@simba 19597 wrote:

Alltså, om man köper den med kontantkort kostar den 699CHF, alltså cirka 4000 kr 🙂

Jag har nyss varit inne på deras hemsida och det finns 4 alternativ varav 1 alternativ är med kontantkort(det står för alla som inte vill ha abonnemang).

Det är så att när Iphone kom ut så kostade det runt 4000kr för 16gb med kontantkort. Problemet är att i och med rebelsim så blev det ju förmodligen så att flera nog valde att köpa den utan abonnemang och de är nog så att dom bara erbjöd Iphone utan abonnemang på grund av att dem antingen var tvungna eller tänkte att när folk använder deras kontantkort så kan dem nog övertala dem om att det blir billigare med abonnemang.

Snujji
    Member

@simba 19597 wrote:

Snujji
    Member

Tänkte bara uppdatera folket här med lite info om Iphone utan kontrakt från O2 med simkort. Så kallat pay and go.

8gb kostar £342.50 (enligt forex 20/1 blir det ca 4 147,28 SEK)
    16gb kostar £391.45 (enligt forex 20/1 blir det ca 4 739,75 SEK)

Detta är ju väldigt bra om man har någon släkting där som kan skicka den.

Kom igen allihop… det är bra om man kan göra en sammanställning så man vet vad dem olika priserna i olika länderna ligger).

Snujji
    Member

Tänkte bara uppdatera folket här med lite info om Iphone utan kontrakt från O2 med simkort. Så kallat pay and go.

8gb kostar £342.50 (enligt forex 20/1 blir det ca 4 147,28 SEK)
    16gb kostar £391.45 (enligt forex 20/1 blir det ca 4 739,75 SEK)

Detta är ju väldigt bra om man har någon släkting där som kan skicka den.

Kom igen allihop… det är bra om man kan göra en sammanställning så man vet vad dem olika priserna i olika länderna ligger).

QeuDee
    Member
    Post count: 463
Viewing 9 posts - 151 through 159 (of 159 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.