Vart kan man köpa äkta iphone dock?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Vart kan man köpa äkta iphone dock?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Hejsan, jag ska köpa en sådan här apple iphone dock, äkta inget kina skit.:)
    Apple iPhone 3G Dock – Apple Store (Sverige)
    Det är säkert många av er här som redan har en sån och jag undrar om det finns någon annan butik förutom apple som säljer dem, och som förhoppningsvis säljer dem billigare än 311 inklusive frakt.
    Vet att brl sålde dem förut, men intet nu längre.
    Så vet ni vart dom finns svara:D

Zike
    Member
    Post count: 571
    Kurtson
    Member
    Post count: 569

@zike 50630 wrote:

Clas Ohlson har ipod-docka..
    Clas Ohlson Internetbutik – Allt för en enklare vardag

Tror inte de har ett original de heller, är troligtvis från Kina den med
    Kjell o company har också en, som är billigare än classes, men fördelen är att både dessa har butiker så man kan åka och klämma på dem.

Ajne1795
    Member
    Post count: 8

Teknikmagasinet har real. jag har en därifrån. eller macoteket i sthlm city 😀

Zike
    Member

@kurtson 50637 wrote:

Tror inte de har ett original de heller, är troligtvis från Kina den med
    Kjell o company har också en, som är billigare än classes, men fördelen är att både dessa har butiker så man kan åka och klämma på dem.

Jag jobbar på clas ohlson och den iPod-docka vi säljer är Apple orginal!
    Den innehåller ingen usb-kabel men en massa adaptrar till olika iPod-sorter samt iPhone 3g

Kurtson
    Member
    Post count: 569

Sedär, det förklararar priset…men jag kan tycka att för 469 spänn borde man få med en kabel. Fast man får ju med en fjärrkontroll! 🙂
    Är de övriga iphonetillbehören som ser ut som apples, apples?
    Törs man fråga vilken butik du jobbar i, har en del f.d. kollegor i bl.a. täby och sicklabutikerna.

Zike
    Member

Njae avslöjar helst inte min arbetsplats. Men det är inte Täby eller sickla. Om det står Apple i rubriken så är det Apple. Om det inte är orginal så står det “ej orginal”.

iphone3gs32
    Member
    Post count: 5

@ajne1795 50654 wrote:

Teknikmagasinet har real. jag har en därifrån. eller macoteket i sthlm city 😀

Vad kostar den på teknikmagasinet då?
    Billigare än 311kr?:)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.