Front page › Forums › Övriga ämnen › vart kan man köpa iphone 3g tillbehör?
-
AuthorPosts
-
hej som min rubrik lyder vart kan man åka o köpa tillbehör till iphone 3g? så som kristall skydd silicon skydd läderskydd alltså jag vill tilll butik vill inte göra det genom nätet vet nån vart man kan köpa?
@volvo-s60 37881 wrote:
hej som min rubrik lyder vart kan man åka o köpa tillbehör till iphone 3g? så som kristall skydd silicon skydd läderskydd alltså jag vill tilll butik vill inte göra det genom nätet vet nån vart man kan köpa?
Mitt tips är att hitta din närmaste Apple återförsäljare.
Apple (Sverige) – Försäljningsställen – Apple Premium Resellers
Vill man inte att det heter “apple” och p.g.a. detta betala överpris så kikar man på Sladdfarmor.se – Billiga och fiffiga tillbehör till din iPhone & iPod! inte många produkter men däremot billiga.
@r_o_n 37905 wrote:
Vill man inte att det heter “apple” och p.g.a. detta betala överpris så kikar man på Sladdfarmor.se – Billiga och fiffiga tillbehör till din iPhone & iPod! inte många produkter men däremot billiga.
Har du beställt något därifrån ? och det är ett helt seriöst företag ?
Är mycket intresserad av billaddaren..kom igen nu jag vill till butiken inte beställa mer tips
@volvo-s60 37931 wrote:
kom igen nu jag vill till butiken inte beställa mer tips
Bästa grejerna hittar du hos Apple återförsäljare (bättre kvalite tycker jag), men annars finns det på t.ex. Teknikmagasinet, Biltema, Jula och Telia butiker.
Kanske har missat nån 🙂
@volvo-s60 37949 wrote:
Tack för hjälpen köpte en i telia du kan låsa tråden om du vill
Vad blev det för kul?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.