Vart ska SIM-kortet sitta?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vart ska SIM-kortet sitta?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hej Hej,
    Har precis inhandlat mig en iPhone 3g, problemet är att jag inte riktigt förstår vart sim kortet ska sitta!
    Skulle vara väldigt hjälpsamt om någon kunde förklara hur jag gör för att sätta sim kortet på plats.

//Axel

perk
    Member
    Post count: 356

@axel 8934 wrote:

Hej Hej,
    Har precis inhandlat mig en iPhone 3g, problemet är att jag inte riktigt förstår vart sim kortet ska sitta!
    Skulle vara väldigt hjälpsamt om någon kunde förklara hur jag gör för att sätta sim kortet på plats.

//Axel

Man tror man hört allt 🙂
    Om du kollar på ovansidan, bredvid den avlånga knappen så finns det som en lucka med ett litet hål på ena sidan. I hålet ska du trycka in det lilla verktyget som finns med i lådan du fick din telefon i.
    Dra ur släden och lägg in kortet och tryck tillbaka släden.

FetFnask
    Member
    Post count: 7

Kan ju läggas till att verktyget sittar fast på en flik i den lilla “mappen” som instruktionsfoldrarna ligger i.

snook
    Member
    Post count: 2190

Är det ingen som läser instruktionsböcker längre? :confused:

Bättre toalett lektyr finns ej 😀

filjoh
    Member
    Post count: 7

följer det med en instruktionsbok eller är det bara jag som är dum??

snook
    Member
    Post count: 2190

I boxen under iPhonen så finns det en folder, när du viker upp den finns sim-korts instruktionerna till vänster och sim-korts verktyget till höger.

Sedan i foldern innehåller det en instruktionsbok på svenska och andra nordiska språk. Lite klistermärken och annan dokumentation finns också.
    😎

fritte_n
    Member
    Post count: 44

Appel är ett miljömedvetet företag och Instruktionsboken till iPhone finns att tillgå online.

geezarn
    Member
    Post count: 197

Har en tråd sen ett tag tillbaka för att undvika dessa typer av pinsamma frågor 🙂 https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone-3g/1067-tips-laes-manualen.html

antonfjanton
    Member
    Post count: 142

@filjoh 8980 wrote:

följer det med en instruktionsbok eller är det bara jag som är dum??

Du är bara dum 🙂 😉

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.