Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Veckonummer till Lockinfo
-
AuthorPosts
-
Hej!
Jag har lockinfo och allt fungera fint. Det jag saknar är veckonummer till lockinfo.
Frågan är om det går att fixa och i så fall hur gör man? Har inte hittat någon som har det ännu.
@ballad 73400 wrote:
Hej!
Jag har lockinfo och allt fungera fint. Det jag saknar är veckonummer till lockinfo.
Frågan är om det går att fixa och i så fall hur gör man? Har inte hittat någon som har det ännu.
jo lägg till bigboss i repos sen söker du på swirly då får du något som heter swirly week så står det vilken vecka det är
Hej”
Tack ska du ha. Jag hittade inte swirly week utan WeekInCal by Swirly. Är det den du menar? Jag installerade den och den var ok men den visar bara veckornummren inne i callendern och inte i callendern som visas i lockinfo.
Där står det bara Mån – Sön samt datumen. Men det vore bra att snabbt och enkelt kunna se vilken vecka det är också.
Hej,
Jag trodde det var löst och det är det delvis. Men så fort jag använde Lockinfo från winterboard så fungerar det inte.
För att sätta på veckornummer så gör man det inne på inställning i lockinfo/plugin/clock
Där finns det en på och av knapp. Knappen finns bara där när man använder ren lockinfo. Avänder man ett annat lockinfo thema så försvinner den. Men på något sätt borde man kunna få det till alla men jag har inga kunskaper till detta. Kanske någon vet hur man kan få till detta?Sedan vill man ockå kunna ändra så att det bara står siffran och inte ex W32 utan vill att V ska vara jämte till vänster om Mån. Jag har inte hittat hur man kan ändra och modifera detta efterssom jag inte vet var man ändra detta. det blir nog lite tydligare med bilder
Jag löste det utan Winterboard. Installera LockWeather for LockInfo, under Plugins går du till LockWeather. Längst ned aktiverar du Both för väder och kalender samt week number. Klickar du på klockan/datumet på Lockscreen får du kalender med veckonummer (ja med W…) och klickar du på vädret så får du veckoprognosen
Att hacka W till V måste vara en enkel match men W är inget som stör mig
Freebo wrote:Jag löste det utan Winterboard. Installera LockWeather for LockInfo, under Plugins går du till LockWeather. Längst ned aktiverar du Both för väder och kalender samt week number. Klickar du på klockan/datumet på Lockscreen får du kalender med veckonummer (ja med W…) och klickar du på vädret så får du veckoprognosenAtt hacka W till V måste vara en enkel match men W är inget som stör mig
Det är som jag har det nu. Ville bara att det också skulle fungera med winterboard om man vill ändra lite på utsendet.
Tack ska du ha
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.