Velar fram och tillbaka….

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Velar fram och tillbaka….

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 51

Fan då, sitter och velar fram och tillbaka…. Ska man välja Telia, som man haft dom senaste 6 åren, eller ska man välja Telenor och testa…. Eller är det verkligen värt att byta sin vanliga 3g mot 3gs? Frugan vill ha min 3g, så blir väl och byta, men vilken operatör ska jag välja?

Håller på att bli galen… 3 och Halebop är inget alternativ för mig…

Kurtson
    Member
    Post count: 569

Ja du… det är det nog bara du som kan bestämma.
    Jag körde vidare med Telia. trot eller ej, men jag gillar Telia…

Macys
    Member
    Post count: 114

Telenor e dåliga…

Macys
    Member
    Post count: 114

Jag har Telenor kontantkort som jag har haft med mina senaste mobiler (just nu iPhone 2G). Men iaf, jag kan säga att jag är väldigt missnöjd med Telenor, känns att de till och med har lurat mig ngn gng. Förutom att de har ganska dålig täckning vid sommarstugan i dalarna (fick No Serive ofta) så en gng när jag tyckte att det drogs jävligt mkt pengar fast jag knappt hade ringt eller så, så ringde jag en polare som var bredvid mig, exakt efter 10 sekunder avbröt jag å jag kollade saldo innan å efter samtalet – det kostade 11 kr! 11 KRONOR! 1 kr å 10 öre per sekund! Det är sjukt, jag tog kontakt med kundservice å då sa de att jag hade en gammal “abonemangsgrej” å att jag typ inte hade de senaste kostnaderna för “vanligt kontantkort” typ. WTF liksom? Jag har ju knappast ringt för 1 kr å 10 öre per sekund innan, känns verkligen som de hade lurat mig. Var väldigt nära att springa in hos dem vid Slussen typ, men palla bli utslängd xD
    Jag har nu bytit bort mot telia med min nya iPhone 3GS när den kommer..

Men iaf, jag rekomenderar att om du e nöjd å inte haft ngr problem med telia så borde du stanna kvar hos telia, enligt mig iaf! Inte kul om flera får samma problem som jag har haft hos Tele-FUCKING-nor!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.