Vem har bästa erbjudande på 3GS 16 Mb (Telia, Telonor etc)?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Vem har bästa erbjudande på 3GS 16 Mb (Telia, Telonor etc)?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 85

Tacksam för tips om vilket bästa erbjudandet är på 3GS 16 Mb med 24 månaders bindning. Vad ska man välja? Har idag Telenor kontantkort.

Freebo
    Member
    Post count: 4365
    ihaamster
    Member
    Post count: 35

OM du hittar en 16Mb version skulle jag gärna se den 🙂

aaberg
    Member
    Post count: 85

Ha-ha. Ja, 16 Gb, ska det så klart vara. 😉
    Har kollat runt och jämfört en del nu och det är nästan så man börjar tro på en konspirationsteori mellan operatörerna. I slutändan hamnar de på nästan samma priser, i mitt fall mellan 350-370 kronor med 24 mån bindning. Blev till slut Halebop Hallå med surf bas som har låga 19 öre/minut, bra surfprestanda och täckning samt lågt kontantpris på mobilen (195 kr).

mrsmart
    Member
    Post count: 287

@aaberg 64352 wrote:

Ha-ha. Ja, 16 Gb, ska det så klart vara. 😉
    Har kollat runt och jämfört en del nu och det är nästan så man börjar tro på en konspirationsteori mellan operatörerna. I slutändan hamnar de på nästan samma priser, i mitt fall mellan 350-370 kronor med 24 mån bindning. Blev till slut Halebop Hallå med surf bas som har låga 19 öre/minut, bra surfprestanda och täckning samt lågt kontantpris på mobilen (195 kr).

Kan konfirmera att detta troligtvis blir billigast, dock är det som aaberg säger, det skiljer oerhört lite mellan de olika operatörerna. Kan även ge ett tips om du köper en icke-operatörlåst på typ blocket etc. skaffa trepott99 och använd 89 av de 99kr på tilläggstjänsten surfplus/extra, då blir månadskostnaden 99 k och då har du 5 gb fri surf med upp till 6 mbit hastighet, förutsätter dock en “öppen” mobil.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.