Vem har testat Rabble?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vem har testat Rabble?

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej alla Iphones diggare! 🙂

Jag bor i Göteborg men undrar vilka av Er i Stockholm som har testat appen Rabble (Rabble). Min kusin i Stockholm pratar om den jämt och är helttänd. Vet nån om det kommer ske någon release i Stockholm?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Nice try 🙂

LuDii
    Member
    Post count: 360

@josefin2010 70803 wrote:

Jag bor i Göteborg men undrar vilka av Er i Stockholm som har testat appen Rabble (Rabble). Min kusin i Stockholm pratar om den jämt och är helttänd. Vet nån om det kommer ske någon release i Stockholm?

Göteborg menar du väl?

apple 3g
    Member
    Post count: 482

vad är det är ett spel eller program eller vaddå

LuDii
    Member
    Post count: 360

rabble.se 😉

apple 3g
    Member

@ludii 70824 wrote:

rabble.se 😉

woooww massa kuponger, har nån provat detta

apple 3g
    Member

dåligt att den inte funkar i västerås 🙁

MarieLoise
    Member
    Post count: 199

@apple 3g 70826 wrote:

dåligt att den inte funkar i västerås 🙁

Den funkar ju inte i Gbg häller:(

SomethinG
    Member
    Post count: 363

dom lär ju inte funka i stockholm heller eftersom om du har en kupong och ska handla med den så vill kassörskan kunna redovisa rabatten när hennes / hans skift är slut och ska räkna kassan. så med andra ord måste du ju lämna in rabattkupongen men det måste vara svårt att göra när den ligger i telefonen ^^

MarieLoise
    Member

@something 74548 wrote:

dom lär ju inte funka i stockholm heller eftersom om du har en kupong och ska handla med den så vill kassörskan kunna redovisa rabatten när hennes / hans skift är slut och ska räkna kassan. så med andra ord måste du ju lämna in rabattkupongen men det måste vara svårt att göra när den ligger i telefonen ^^

Nej den är gjort att man ska visa upp den, Det är därför den finns du måsste ta en bild på dig själv i appen så att dom ser att bara du har använt rabbaten. Jag lyckades på en burger king i alla fall:)

SomethinG
    Member

okej får väl testa nån dag 😀

TresVite
    Member
    Post count: 12

@josefin2010 70803 wrote:

Ett inlägg på forumet och det är detta du skriver om? Så jäkla b. Dessutom är er app skit. Keep trying.

MarieLoise
    Member

@tresvite 78443 wrote:

Ett inlägg på forumet och det är detta du skriver om? Så jäkla b. Dessutom är er app skit. Keep trying.

vadå skit den är bääääääääääst den har uppdaTERATS OCH FUNKAR NU I HELA SVERIGE DEN ÄR GJORT för BURGER KING KÖPER DU EN WHOPPER MEAL FÅR DU EN WHOPPER MAIL TILL!!!! SKIT BRA APP

SomethinG
    Member

appen funkar felfritt i Stockholm iaf, ni som tror appen är fake testa köpa nått vad har ni att förlora? dom kan säga ” den gäller inte här ” men den risken = 0

imported_pongo
    Member
    Post count: 893
    MarieLoise wrote:
    vadå skit den är bääääääääääst den har uppdaTERATS OCH FUNKAR NU I HELA SVERIGE DEN ÄR GJORT för BURGER KING KÖPER DU EN WHOPPER MEAL FÅR DU EN WHOPPER MAIL TILL!!!! SKIT BRA APP

Vi kan läsa dina inlägg, även om du inte använder caps.

MarieLoise
    Member

@pongo 78515 wrote:

Vi kan läsa dina inlägg, även om du inte använder caps.

aa men förretiden var det fint att skriva med caps anars blev man bannad

Viewing 16 posts - 1 through 16 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.