Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Version 2.2.1 ?
-
AuthorPosts
-
Har en iPhone 3G med version 2.2.
Jailbreakad och upplåst med gult snö.Det står att en ny version finns tillgänglig och om jag vill uppdatera, version 2.2.1. Säkert att uppdatera eller finns risken att upplåsningen inte funkar 😮 ?
Uppdatera INTE förrän devteam ger ett klartecken Dev-Team Blog
Ska inte. Vi får väl se vad de säger 🙂
Denna version är säkert något skit för att täppa till så man inte kan använda Yellowsn0w 😛
Ska inte. Vi får väl se vad de säger 🙂
Denna version är säkert något skit för att täppa till så man inte kan använda Yellowsn0w 😛
@fjompa666 23826 wrote:
Mer än det behöver inte sägas 🙂
@fjompa666 23826 wrote:
Mer än det behöver inte sägas 🙂
Verkar som Dev-Team har uppdaterat bloggen:
“Hold your horses!
There is an iPhone and iPod update available in iTunes – it is numbered 2.2.1 (5H11a).
Please DO NOT update. We will investigate and report back to you ASAP.”
EDIT: BASEBAND UPPDATERAS TILL 02.30.03, UPPDATERA INTE!
Verkar som Dev-Team har uppdaterat bloggen:
“Hold your horses!
There is an iPhone and iPod update available in iTunes – it is numbered 2.2.1 (5H11a).
Please DO NOT update. We will investigate and report back to you ASAP.”
EDIT: BASEBAND UPPDATERAS TILL 02.30.03, UPPDATERA INTE!
hej, jag råkade på någon konstigt sätt appdatera min iphone till 2.2.1, och jag försöker använda mitt rebelsimkort, men jag får bara sändning i några par sekunder sen förvinner den igen?
Vad kan vara för fel?Finns det något sätt att uppdatera tillbaka den till 2.2?
Är tacksam för alla svar!
hej, jag råkade på någon konstigt sätt appdatera min iphone till 2.2.1, och jag försöker använda mitt rebelsimkort, men jag får bara sändning i några par sekunder sen förvinner den igen?
Vad kan vara för fel?Finns det något sätt att uppdatera tillbaka den till 2.2?
Är tacksam för alla svar!
Du kan inte nedgragera baseband, så det är nog kört 🙁
@mekke 23955 wrote:
Asså? Känner mig lite lurad av itunes, då det stod uppdatera till (2.2) och inte 2.2.1 så jag tänkte nog att jag får 2.2, men inte..
Får la vänta på dev team 🙁 tråkigt som fan utan iphone…
Men jag har det nyaste rebelsimkortet no cut, och på Rebel SimCard – Unlock iPhone 3G – Unlock all versions inc v2.2 and v2.28 Band. Unlock Nokia Unlock samsung unlock Alcatel unlock så säger dem att det skall funkar på 2.2.1 men när jag sätter i mitt kort med rebelkortet så får jag full sändning i ungerfär 5 sekunder men sedan så går sändningen bort och det står ingen service?
Någon som har samma problem eller vet vad som kan vara felet?@mekke 23955 wrote:
Asså? Känner mig lite lurad av itunes, då det stod uppdatera till (2.2) och inte 2.2.1 så jag tänkte nog att jag får 2.2, men inte..
Får la vänta på dev team 🙁 tråkigt som fan utan iphone…
Men jag har det nyaste rebelsimkortet no cut, och på Rebel SimCard – Unlock iPhone 3G – Unlock all versions inc v2.2 and v2.28 Band. Unlock Nokia Unlock samsung unlock Alcatel unlock så säger dem att det skall funkar på 2.2.1 men när jag sätter i mitt kort med rebelkortet så får jag full sändning i ungerfär 5 sekunder men sedan så går sändningen bort och det står ingen service?
Någon som har samma problem eller vet vad som kan vara felet? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.