Viber- Ring gratis samtal

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Viber- Ring gratis samtal

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Participant
    Post count: 799

Viber är en ny app som låter dig ringa gratis samtal via 3G/WiFi till de som har Viber. Ingen registrering krävs, utan bara ange sitt nummer och köra!
    Hela din kontaktlista importeras till Viber, de som har installerat appen på sin iPhone får en liten ikon bredvid sitt namn i kontaktlistan vilket gör att du kan ringa gratis samtal till denne. Via Viber kan du även ringa/smsa de som inte har appen installerad.

Kan verkligen rekomendera denna app! 🙂

Kolla själva! Viber-iTunes

Mitt 700:ade inlägg!

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Lite som whatsapp för sms och mms ? fast för ljud samtal ?

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@iPhoneReservdelar.se 84398 wrote:

Lite som whatsapp för sms och mms ? fast för ljud samtal ?

Ja precis, funkar hur bra som helst. Upplever till och med ljudkvalitén bättre än vanliga samtal när man är på WiFi. Tror jag kommer tjäna en hel del på detta då de flesta av mina vänner har iPhone men inte samma operatör som jag!

amko
    Member
    Post count: 258

ljudkvaliten e faktiskt bra man hör verkligen skillnaden på vanligt samtal o med viber

kan rekommendera !

r_o_n
    Member
    Post count: 658

Hur får ni det att funka då? Fick en kod via sms som jag skrev in. Efter 10 minuter fick jag en annan kod, ska den skrivas in någonstans den med? Var isf.

Försökte ringa upp en i familjen som lagt in programmet, men det funkade ju inte….

knarrevik
    Member
    Post count: 16

Fantastiskt ljud! Undrar vad operatörerna har i bakfickan för att möta detta hot?

foppatoffel
    Member
    Post count: 128

Säger som dem andra, rekommenderas kraftigt! Speciellt om du har många kompisar som använder sig av en iPhone 🙂

foppatoffel
    Member
    Post count: 128

@r_o_n 84516 wrote:

Hur får ni det att funka då? Fick en kod via sms som jag skrev in. Efter 10 minuter fick jag en annan kod, ska den skrivas in någonstans den med? Var isf.

Försökte ringa upp en i familjen som lagt in programmet, men det funkade ju inte….

Pröva att avinstallera de och sen gör om samma procedur. Så skall det nog funka 🙂

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@steffeiphone 84399 wrote:

Ja precis, funkar hur bra som helst. Upplever till och med ljudkvalitén bättre än vanliga samtal när man är på WiFi. Tror jag kommer tjäna en hel del på detta då de flesta av mina vänner har iPhone men inte samma operatör som jag!

The superiority of iPhone!

Nu blev min tråkiga pluggsöndag en bra och billigare söndag!

Uno
    Member
    Post count: 30

Riktigt bra app, jag har faktiskt “stoppat undan” den vanliga telefon-ikonen i samma mapp som jag samlat onödiga saker jag aldrig använder. Har någon av er hittat några nackdelar än?

Marreman
    Member
    Post count: 7

Funkar riktigt bra för mig också, att ringa med. Ta emot samtal vill den inte alls, har testat installera om, återställa telefonen och uppdatera den. Men det vill inte alls, kanske har något med jailbreaket att göra? Finns det någon vettig “Push fix” för antar att det är där problemet sitter?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.