Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › "Vidarekoppling aktiverad"
-
AuthorPosts
-
se mitt svar på: “Vidarekoppling aktiverad” – MacWorld – allt om Mac & iPhone
Mvh
Fredrikse mitt svar på: “Vidarekoppling aktiverad” – MacWorld – allt om Mac & iPhone
Mvh
FredrikVad är det med Steffe och “måste ha rätt”-attityden?
“Mjukvaran i iphonen är troligtvis anpassad till telesystemet i det land där telefonen sälj” spårar med gissningarna :laugh:
Har du någon fakta runt det där? För som systemutvecklare tycker jag det låter tämligen otroligt.@al3x
Det kommer upp med alla nokiatelefoner om man kör tele2 också, är inget fel även om det är irriterande (vilket jag dock inte tycker :P). Exakt varför det vet jag faktiskt inte, men med 99% säkerhet så kan tele2 kundtjänst svara på det. Eller om du googlar på det, har för mig jag läste en förklaring på något forum men kommer inte ihåg vad som skrevs eller var.Vad är det med Steffe och “måste ha rätt”-attityden?
“Mjukvaran i iphonen är troligtvis anpassad till telesystemet i det land där telefonen sälj” spårar med gissningarna :laugh:
Har du någon fakta runt det där? För som systemutvecklare tycker jag det låter tämligen otroligt.@al3x
Det kommer upp med alla nokiatelefoner om man kör tele2 också, är inget fel även om det är irriterande (vilket jag dock inte tycker :P). Exakt varför det vet jag faktiskt inte, men med 99% säkerhet så kan tele2 kundtjänst svara på det. Eller om du googlar på det, har för mig jag läste en förklaring på något forum men kommer inte ihåg vad som skrevs eller var. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.