Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Vilka apps använder ni mest? – Topp 5!
-
AuthorPosts
-
– facebook
– Blocked (ett spel)
– Blocket
– Navigon (faktist köpt det)
– Tv.nuSaiSuki
Sketchbook, guld
Runkeeper
Meteor Blitz
Moto x MayhamKul tråd!!!
Få se, de jag använder mest
1. Aftonbladet – hinner aldrig läsa tidningen annars
2. Arla kökets kokbok – suveränt för att planera veckans matinköp
3. Spotify
4. hitta.se – går alltid bort mig
5. FacebookFacebook
TV-Guide
Aftonbladet
Tweetie 2.0
EvernoteCydia
Winterboard
NES
ArlaKökets Kokbok
Facebook@tattoos777 44271 wrote:
Vilken NES använder du och vart fan du den om vad hette den?
haha inte svära:P
sorry var tvungen:o
någon som har nån bra hemsida där man kan ladda ner apps?
@h0h0_o 44664 wrote:
någon som har nån bra hemsida där man kan ladda ner apps?
hemsida? du har appstore annars lillen, betala för apps så som alla andra hederliga människor.
oft: va e de med alla dessa människor här på iphoneinfo forumet verkar som ålders snittet här sjunker hela tiden. 🙁 kanske dax o byta forum…
Det som gäller just nu för mig är:
MiniGore
Sniper vs Sniper Online
RockBand
Meteor Blitz
Swedbank (sparat ner ikonen på springboard)// TwiZteD
Hej jag söker något program eller spel man kör med någon annan via bluetooth eller 3g. Kanske något sjut spel som te.x Brothers In Arms® 2: Global Front
inte Modern Combat 2: Black Pegasus för den kör man med iphone stående. Vill helst ha liggande spel så att iphone är vriden som en tv.
@kingmiran 82058 wrote:
Hej jag söker något program eller spel man kör med någon annan via bluetooth eller 3g. Kanske något sjut spel som te.x Brothers In Arms® 2: Global Front
inte Modern Combat 2: Black Pegasus för den kör man med iphone stående. Vill helst ha liggande spel så att iphone är vriden som en tv.
Modern Combat 2: Black Pegasus spelas visste genom widescreen ? vad snackar du om 🙂
hej på er
En fråga till er som har bra koll på appar!
Jag har en 3gs med 3.1.3, jag kan inte uppgradera till 4.1 efterssom det inte finns någon unlock för 4.1 än. jag skulle dock vilja ha en vecko kalender i min iphone som går att synka med outlook. jag vet att finns en bra veckokalender i app store men jag kan inte ladda ner denna efterssom jag har en för gammal version (3..1.3) Någon som vet någon annan bra kalender som jag skulle kunna ladda ner med min gamla version?
tack på förhand! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.