Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Vilka Cydia-apps saknar du till IOS4
-
AuthorPosts
-
Hoppas alla de här gör update.
Multifl0w
Snappy
ReSupported
IrealSMS
Swapcameraroll
NorotationKommer inte på mer 🙂
Vilka saknar ni?
slaneby
August 7, 2010 at 07:41Post count: 0five-collumn-springboard
Har märkt att gameboy4iphone inte fungerar =(
@slaneby 73398 wrote:
five-collumn-springboard
Den finns, den har jag ^^
gå in i cydia & sök på “Five-“slaneby
August 7, 2010 at 12:35Post count: 0den finns men funkar inte till 4.0.1.. inte när jag testa för ett par dagar sedan iallafall
@slaneby 73398 wrote:
five-collumn-springboard
Den och Six icon dock.
@slaneby 73428 wrote:
den finns men funkar inte till 4.0.1.. inte när jag testa för ett par dagar sedan iallafall
den funkar för mig och jag har 4.0.1
Ah, iBluenova funkar inte heller och inte dtunes.
Update update UPDATE! 😀slaneby wrote:five-collumn-springboardYes, funkar nu 🙂
@something 73766 wrote:
grattis haft den i ca 3veckor ^^
Det funkar inte för mig för bara några dagar sedan. 🙁
Jag saknar UAFaker för iOS4 som en gris saknar gyttja…=/
iBlueNova är borta från Cydia? :O
My money…Den var ändå inte uppdaterad efter ordning …
Cydget
CyDialerHoppas Saurik läser den här bloggen:D
@matssoderstrom 74536 wrote:
Cydget
CyDialerHoppas Saurik läser den här bloggen:D
Cydialer är det inte den som gör att du får kontakter direkt i lockscreen när du vill ringa någon??
@marieloise 74552 wrote:
Cydialer är det inte den som gör att du får kontakter direkt i lockscreen när du vill ringa någon??
Jo exakt. det var det coolaste programmet alla kategorier. Kostade en dollar eller nåt sånt. Hoppas att det blir uppdaterat snart.
@matssoderstrom 74555 wrote:
Jo exakt. det var det coolaste programmet alla kategorier. Kostade en dollar eller nåt sånt. Hoppas att det blir uppdaterat snart.
A Jag använder fortfarande 3.1.3 för att alla program stöds. 🙂
Funkar Five Icon Dock 0.9.3202-1 (Author: saurik) som finns i Cydia på min iPhone 4 fw 4.0.1 ?
Multifl0w uppdaterad!!!
Rekomenderas stort?!?!
@apple 3g 76095 wrote:
vad kan man göra med mutlifl0w
tycker inte det är så nice man kommer bara till en svart backgrund och ser vilka program som är på varför inte då använda multitasking
@apple 3g 76107 wrote:
tycker inte det är så nice man kommer bara till en svart backgrund och ser vilka program som är på varför inte då använda multitasking
Drar mindre ram och gör samma sak som iOS4 “multitask”
Tycker att det ser så mycket snyggare ut än apples egna multitaskig.Dvs allt som kan ersätta det apple gör är typ 1000ggr bättre..
@h3nr11k 76184 wrote:
Drar mindre ram och gör samma sak som iOS4 “multitask”
Tycker att det ser så mycket snyggare ut än apples egna multitaskig.Dvs allt som kan ersätta det apple gör är typ 1000ggr bättre..
Drar mindre ram? Än default multitasken menar du? Det var därför skaparen twittrade att multiflow kanske inte är optimalt för iPad / 3GS-användare pga att deras ram minne inte alltid är tillräckligt och därmen kraschar applikationen?
Batteri slukar det rätt fint också, även när det inte används som det är nu. Inget jag hade rekommenderat till någon annan än min värsta fiende. :laugh:saknar Reminder/Notifier eller Status notifier!
Notifier ska nog funka… installerade den av misstag här om dan
@kimball 76209 wrote:
Drar mindre ram? Än default multitasken menar du? Det var därför skaparen twittrade att multiflow kanske inte är optimalt för iPad / 3GS-användare pga att deras ram minne inte alltid är tillräckligt och därmen kraschar applikationen?
Batteri slukar det rätt fint också, även när det inte används som det är nu. Inget jag hade rekommenderat till någon annan än min värsta fiende. :laugh:Den drar mindre än iOS4 multitask, ja. Med tanke på att iOS4 får min telefon att kracha hela tiden så spelar det ingen roll.
Batteri är inget som jag känner av. Är van i och med att iOS dödar mitt batteri brutalt..
@iPhoneReservdelar.se 76364 wrote:
Notifier ska nog funka… installerade den av misstag här om dan
Hmm, säker på att det fungerade? Hade det nämligen installerat men fungerade inte.
Vad gör jag för fel? 😡
Försökt installera Colorful Round Signal Bar + Colorful Round WiFi på min nya iPhone 4.
Har aktiverat funktionerna i Winterboard
Dock ändras inte WiFi eller Signalstapeln. Fortfarande orginal bilderna. 🙁@bruketfans 76463 wrote:
Vad gör jag för fel? 😡
Försökt installera Colorful Round Signal Bar + Colorful Round WiFi på min nya iPhone 4.
Har aktiverat funktionerna i Winterboard
Dock ändras inte WiFi eller Signalstapeln. Fortfarande orginal bilderna. 🙁Den är säkert inte anpassad till ios4 apple har ändrat lite i var bilderna är och vad de heter
@iPhoneReservdelar.se 76465 wrote:
Den är säkert inte anpassad till ios4 apple har ändrat lite i var bilderna är och vad de heter
Okej, skulle tro det med… Installerade ett ios4 theme för test. Fungerade bra. Men faan, hittar inte var filerna finns när jag kollar med WinScp.
Tänkte att man kunde lägga gamla “themes” i samma mapp..
Edit – Hittade detta:
Det är mycket Apple har blockerat från att kunna modifieras.
Hela statusbaren går inte att modifiera. Carrierlogos, batteri, wifi, signalbars ligger i en artworkfil som ingen har öppnat på iPhone 4 än, men på iOS för 3G.@kimball 76209 wrote:
Batteri slukar det rätt fint också, även när det inte används som det är nu. Inget jag hade rekommenderat till någon annan än min värsta fiende. :laugh:Du vet inte vad du snackar om.
Varför funkar inte
Mywi
cydget
ibluenova
swirlyscreenpå min iphone 3gs 4.1??
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.