Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Vilka guider vill du se?
-
AuthorPosts
-
Nu tänker jag ta tummen ut ur det svarta hålet, och skriva ihop lite guider.
Men eftersom fantasin står still så får ni användare mer än gärna tipsa om vad för guider ni vill se.
Stora guider för mer avancerade användare & lättare guider för nybörjare, inget är fel!
Ge mig gärna lite tips!
Mvh
bra ide
Hur man lägger till filmer, bilder och musik från itunes, är väl nåt som frågas efter en del.edit
kolla i FAQ vad som saknas eller behöver mer guide aktig hjälpfick min iphone 3g med 3.1.3 , ingen wifi, jailbreakade med spirit, ingen jailbreak fortfarande, uppdaterade till 4.0.1 jag fick wifi funka den sökte jätte länge så jag startade om den, då försvann wifi igen 🙁 jailbreakde ios den , men ingen wifi, låsste upp den med ultrasnow , fortfarande ingen wifi, sitter just nu på ios 4.0.1 jailbreak:redsnow
unlock:ultrasn0w, ingen wifi som sakt. har provat återställa nätverksinställningar och skit , men gick inte, så jag hörde av någon att återställa den utan att ta säkerhetskopian , men vet inte hur man gör 🙁@trub 82460 wrote:
bra ide
Hur man lägger till filmer, bilder och musik från itunes, är väl nåt som frågas efter en del.edit
kolla i FAQ vad som saknas eller behöver mer guide aktig hjälpMenar du det som man köper i iTunes, eller det man har på datorn, för att lägga in i iTunes och sedan synka mot sin iPryl?
Det man har i datorn tänkte jag på. Det man köper behöver nog ingen en guide för att klara av
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.