Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Vilken cydia app?
-
AuthorPosts
-
Hej jag söker en app som gör att det inte går att radera mina app store apps utan lösenord. Vill ej att mina vänner ska radera mina apps när dom leker med den?
Locktopus kanske
Locktopus : Password Protect Your Apps [Review]@kalle99 74052 wrote:
Locktopus kanske
Locktopus : Password Protect Your Apps [Review]Det var exsakt den jag hämtade men när man ska starta något program så vill den ha lösenord det gillar jag:) Men du kan fortfarande radera programet utan att locktopus gör något åt det`?
Vad smart program att kunna sätta lösenord på alla apps. Men som sakt jag vill med att man inte ska kunna radera app store app utan lösenord finns det sådant program?? jag har tässtat locktopus och iprotets men ingen av dom har den funktionen. Det måsste väl finnas något cydia apps som gör att mina polare inte raderar mina program från appstor. Har en 3g 3.1.3.
I inlägget dom kalle99 la in så visar han en länk om locktupus och på bilderna så ser man att det går att sätta lösenord på radering men det är nog bara på version 4.0
Men vad fá’n Det måsste vela finnas något program som gör så att man inte kan raderas app store apps utan lösenord?
Håller 100% med endå hittar man inget sånt program i cydia sjukt alså?
@habbohotel 74211 wrote:
Håller 100% med endå hittar man inget sånt program i cydia sjukt alså?
Google is your friend!:P
Lockdown ska finnas i Cydia
Har inte kollat om det funkar på IOS4•Lockdown – Go to Settings –> Lockdown app deletion. You won’t be able to delete apps even though they wiggle
Quick Tip: How to Prevent iPhone App Deletion? [jailbreak] | Top iPhone Resource
och
How to Password Protect Applications on iPhone | Lock iPhone Applications with LockDown | iPhoneHeat@kalle99 74214 wrote:
Google is your friend!:P
Lockdown ska finnas i Cydia
Har inte kollat om det funkar på IOS4•Lockdown – Go to Settings –> Lockdown app deletion. You won’t be able to delete apps even though they wiggle
Quick Tip: How to Prevent iPhone App Deletion? [jailbreak] | Top iPhone Resource
och
How to Password Protect Applications on iPhone | Lock iPhone Applications with LockDown | iPhoneHeatTusen tack Den funkade utmärkt:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.