Vilken Navigon i Appstore ?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vilken Navigon i Appstore ?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 288

Det finns ju hela 7st att välja på, vad skiljer dem åt. Och vilken skall man välja ?

utalker
    Member
    Post count: 403

@whywhy99 44223 wrote:

Det finns ju hela 7st att välja på, vad skiljer dem åt. Och vilken skall man välja ?

Men lilla du? Ser du inte att alla heter olika? Tex Nordic, Europe och Russia.
    Nu kan du väll gissa vad som skiljer dem åt?

tobias.flood
    Member
    Post count: 60

Det finns flera olika navigationsprogram (förutom russia, europe, nordic osv… Som personen ovan skrev). Dock är de två största tomtom och navigon. Finns som sagt även billigare som kanske är bra, men har en känsla att man ska hålla sig till någon av dessa två. Har själv navigon nordic och är nöjd med den. Valet föll på den för att den verkar ha bättre uppdaterade kartor. Har även läst smått om de andra men inga som jag föll för.

whywhy99
    Member

Tack för ett VETTIGT svar. Hur är det m fartkameror osv ?

tobias.flood
    Member

Finns i navigon och även tomtom, tror jag. Vet dock inte hur uppdaterade de är.

6295gl
    Member
    Post count: 220

Dom två stora iPhone navigatorerna är väl TomTom och Navigon. Har själv upptäckt Sygic. Den är billigare och har fler funktioner än TomTom och Navigon. En av dom viktigaste, enligt mig, är möjligheten att navigera till longitud och latitud, vilket både TomTom och Navigon saknar.

whywhy99
    Member

Hur är det m uppdateringar och fartkameror till den navigatorn ?

tobias.flood
    Member

Finns en gratis app som heter “compare GPS” i appstore, kolla på den så får du en jämförelse mellan de olika…

whywhy99
    Member

Det var intressant, tack.

Jeppe
    Member
    Post count: 17

@6295gl 44337 wrote:

Dom två stora iPhone navigatorerna är väl TomTom och Navigon. Har själv upptäckt Sygic. Den är billigare och har fler funktioner än TomTom och Navigon. En av dom viktigaste, enligt mig, är möjligheten att navigera till longitud och latitud, vilket både TomTom och Navigon saknar.

Fixar Navigon i 1.4.0.

jompao
    Member
    Post count: 456

Navigon tycker jag är överlägset TomTom (har båda).

muffins
    Member
    Post count: 1906
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.