Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Vilket abonnemang ska jag köpa?
-
AuthorPosts
-
Hej. Jag ska köpa en iPhone 3g 8gb svart från telia och enligt telia kostar själva telefonen 1695 kr men sen ska jag välja ett abonnemang och har ingen aning om jag ska ha för något.. Jag tror det har länkats någon sida där man kunde skriva i några alternativ och det skulle stå vad man skulle satsa på för abonnemang.
Tror det blir imini.
Man kan räkna ut på:
iPhone abonnemang och priser – Betala mindre och iPhonekalkylatorn – Hitta rätt iPhone-abonnemang!
Mata in dina samtalsvanor så skriver den ut det abonnemanget som passar dig 🙂
Svårt att säga vad du ska välja för abonnemang. Men telefonen kostar olika mycket beroende på vad du väljer för abonnemang samt bindningstid.
@iPhoneinfo.se 11954 wrote:
Man kan räkna ut på:
iPhone abonnemang och priser – Betala mindre och iPhonekalkylatorn – Hitta rätt iPhone-abonnemang!
Mata in dina samtalsvanor så skriver den ut det abonnemanget som passar dig 🙂
Svårt att säga vad du ska välja för abonnemang. Men telefonen kostar olika mycket beroende på vad du väljer för abonnemang samt bindningstid.
Jag har ingen aning om vad jag använder Datatrafik (MiB/mån)
Något tips hur jag ska tänka? Jag kommer nog lyssna på webbradio men inte surfa utanför Wlan så mycket!
Fri datatrafik-tillägg (+199 kr) Kan man surfa hur mycket man vill då?Ja, det kan vara lite svårt att veta.
Men med en telefon som iPhone 3G så kommer man använda internet i högsta grad. Du kommer antagligen surfa betydligt mer än vad du tidigare gjort då det fungerar så jädra smidigt! Det har blivit så för många 🙂
Japp du kan surfa hur mycket du vill med Fri datatrafik-tillägget. Men inte säkert att du behöver det om du väljer något i-Abonnemang.
Om du surfar över dom tilldelade MBn på (i-Abonnemangen, d.v.s. iMini o.s.v) så är det ett tak på 9kr/dygn. Inte så farligt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.