Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Vilket abonnemang till Iphone 3G S ska jag välja?
-
AuthorPosts
-
Hej. Jag är grymt sugen på att köpa 3G s när det släpps men vet inte vilket abonnemang jag ska välja. Jag vill ju helst använda mig av comviq eftersom jag alltid har haft det samt att näst in till alla jag känner har det så jag ringer väldigt billigt, smsar mm. Men den kommer ju endast att säljas hos tre, telia och telenor.
Är det någon som vet om det går att jailbreaka 3g s:en? För i sånna fall kan jag ju köpa den med kontantkort, om inte vilket abonnemang borde passa mig bra? Jag ringer inte så mycket, smsar mycket samt kommer vilja surfa väldigt mycket. Så fria sms (3000st) samt fri surf vore ju kanske att föredra.
Hur stor prisskillnad tror ni det kommer bli på 16 och 32GB? Var på telia i veckan och där trodde dom att priset på 16GB skulle landa på det det 16GB 3g:n ligger på idag, men som sagt hur mycket extra tror ni det kommer kosta om man vill ha en 32:a
Tack på förhand.
/Mvh Tobias.
@Höglund 36839 wrote:
Hej. Jag är grymt sugen på att köpa 3G s när det släpps men vet inte vilket abonnemang jag ska välja. Jag vill ju helst använda mig av comviq eftersom jag alltid har haft det samt att näst in till alla jag känner har det så jag ringer väldigt billigt, smsar mm. Men den kommer ju endast att säljas hos tre, telia och telenor.
Är det någon som vet om det går att jailbreaka 3g s:en? För i sånna fall kan jag ju köpa den med kontantkort, om inte vilket abonnemang borde passa mig bra? Jag ringer inte så mycket, smsar mycket samt kommer vilja surfa väldigt mycket. Så fria sms (3000st) samt fri surf vore ju kanske att föredra.
Hur stor prisskillnad tror ni det kommer bli på 16 och 32GB? Var på telia i veckan och där trodde dom att priset på 16GB skulle landa på det det 16GB 3g:n ligger på idag, men som sagt hur mycket extra tror ni det kommer kosta om man vill ha en 32:a
Tack på förhand.
/Mvh Tobias.
Finns inga priser eller abonnemangsformer än. Vi får vänta och se.
Men med kontantkort kommer dom inte att släppa till 3G S på engång.
Okej tack för svaret, då får jag helt enkelt avvakta då.
/Mvh Tobias.
@Höglund 36858 wrote:
Okej tack för svaret, då får jag helt enkelt avvakta då.
/Mvh Tobias.
-Kan löna sig att räkna noga på det ! 😎
Se mina inlägg under en annan tråd i samma ämnesgrupp om hur det
var med Iphone 3G……. :rolleyes:Då jag inte vill korsposta så anger jag en länk istället:
Che
Det fick bli en 3G S 32GB med Telia prata på. Nu blir det jobbigt att vänta 🙂
@Höglund 38638 wrote:
Det fick bli en 3G S 32GB med Telia prata på. Nu blir det jobbigt att vänta 🙂
Jag antar att du valde till någon form utav mobilsurf också? ;p
Nvm.. Jag antar du menar Telia Mobil Prata på SurfDet var inget 😛
Jag har en liten fråga, en kille idag på mitt jobb sa att han ville köpa min iPhone 3G, och då tänkte jag köpa en 3G S, jag har ungefär 17 månader kvar på mitt nuvarande abonemang, (Telia till vänner) kan man förnya teila till vänner på nya 3G S? eller hur ska jag gå till väga?
@hampfred 38697 wrote:
Jag har en liten fråga, en kille idag på mitt jobb sa att han ville köpa min iPhone 3G, och då tänkte jag köpa en 3G S, jag har ungefär 17 månader kvar på mitt nuvarande abonemang, (Telia till vänner) kan man förnya teila till vänner på nya 3G S? eller hur ska jag gå till väga?
Tippa du eventuellt kan begära slutfaktura. Dvs betala månadskostnaderna som är kvar på en gång och avsluta abonnemanget, gjorde jag hos comviq med 6 månader kvar av 12 iaf.
okej, smooth! ska man köra på telia till vänner på 3G S också? det är jävligt bra abonemang, passar perfa för mig.. och någon som vet om man kan göra så? ta ett annat abonemang med 3G S?
ska man säga att man ska sälja sin gamla då? alltså att en annan ska köpa den? är det värt att nämna? eller bara säga att man vill uppgradera?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.