Vilket IM program använder ni på eran PC ?

Front page Forums Övriga ämnen Vilket IM program använder ni på eran PC ?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 482

Jag själv har nog testat alla tror jag, nu kör jag wind XP och Vista hemma men har nog kommit på att pidgin är nog den som jag gillar bäst.

Jag kör MSN/ICQ/Google Talk/Jabber/IRC Chat/ det finns några flera im som klarar av detta i ett program och fastnade för pidgin. ICQ kan man nog snart lägga ner för det är inte många som använder detta tyvärr, jag gillade det när de va på topp över MS.

Vilken IM kör ni på eran PC och har ni något förslag som jag missat så är jag öppen för nya test.

Och i min iPhone så använder jag palringo än så länge är ganska grön med min iphone så vet inte om ja hittat rätt än ang im i iPhone

Regards

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

MSN och Googletalk. Googletalk är enkelt och Röstsamtal är underbart. MSN är den stora gorillan som alla använder men som egentligen inte är så bra. Varför vill jag läsa tidningen på msn när jag loggar in? Jag vill snacka med mina kompissar bara.

mossarelli
    Member

MSN och Googletalk. Googletalk är enkelt och Röstsamtal är underbart. MSN är den stora gorillan som alla använder men som egentligen inte är så bra. Varför vill jag läsa tidningen på msn när jag loggar in? Jag vill snacka med mina kompissar bara.

mossarelli
    Member

fjompa666
    Member
    Post count: 400
    fjompa666
    Member
    fjompa666
    Member
    iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Jag kör bloatade Windows Live Messenger på PCn (Vista) eftersom det inte finns någon annan bra MSN-klient med vettig P2P-filöverföring. Körde Pidgin tidigare – mycket trevligt program men filöverföringen är seg som sirap.

Kör Audim på Macen.

iPhoneinfo.se
    Member

Jag kör bloatade Windows Live Messenger på PCn (Vista) eftersom det inte finns någon annan bra MSN-klient med vettig P2P-filöverföring. Körde Pidgin tidigare – mycket trevligt program men filöverföringen är seg som sirap.

Kör Audim på Macen.

iPhoneinfo.se
    Member

Kör Audim på Macen.

Sean
    Member
    Post count: 48

Windows Live Messenger på PC och Trillian på Mac.

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

@iPhoneinfo.se 15209 wrote:

Kör Audim på Macen.

Det kan jag hålla med om för det tar en jäkla tid! men installerade jabber och ja skickar inte till så många på min msn så nu går de snabbt att skicka filer via jabber. Man kan ju pacha Win live messenger så all reklam och skit försvinner och då blir det betydligt bättre för de finns en massa skråp. Och kör man ein messenger plus finns en massa konstiga script som folk kan göra mycke konstiga saker med din mess. Men tror win plus messenger tog bort dessa funktioner. Innan dess gick jag över till Palingo.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.