Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Vill aktivera min iphone 4 imorgon!
-
AuthorPosts
-
Tja
verkar som det tar en vecka till innan mitt microsim kommer:(.
Någon som vet om man kan köpa microsim från tele2 komtantkort i någon affär eller nátt? För jag kan väl aktivera den med tele2 kontantkortet då och sen bara stoppa i mitt riktiga microsim när det kommer?
Någon i uddevalla som har ett till salu???:)
@smisken 75408 wrote:
Tja
verkar som det tar en vecka till innan mitt microsim kommer:(.
Någon som vet om man kan köpa microsim från tele2 komtantkort i någon affär eller nátt? För jag kan väl aktivera den med tele2 kontantkortet då och sen bara stoppa i mitt riktiga microsim när det kommer?
Någon i uddevalla som har ett till salu???:)
Bara att knalla in på en affär där det säljs kontantkort och se om de har microsim inne från tele2.
Jag beställde själv över nätet, men det var pga att jag ska köpa en iPhone4 kontant.
Finns att beställa på comviq.se, men förvänta dig en leveranstid på 1-2 veckor iaf.
ring till comviq.se, de ska finnas ett telefonnummer för kundtjänst där. Och fråga ut dom om de har nå ställen (fysiska affärer) där man kan köpa microsim.
@muffins 75409 wrote:
Bara att knalla in på en affär där det säljs kontantkort och se om de har microsim inne från tele2.
Jag beställde själv över nätet, men det var pga att jag ska köpa en iPhone4 kontant.
Finns att beställa på comviq.se, men förvänta dig en leveranstid på 1-2 veckor iaf.
Precis det som e problemet 🙂 jag får ta och besöka nån affär på lördag då. Men bor nån nära uddevlla med tele2 microsim kontantkortet köper jag gärna:)
Klippa ner kort till micro sim ?
@iPhoneReservdelar.se 75430 wrote:
Klippa ner kort till micro sim ?
Japp klippte till kortet efter en guide och mall på nätet, resultatet blev riktigt bra faktiskt passade precis, MEN den hittar inte simet. Kan vara för att jag inte tagit bort pinkoden från kortet innan jag klippte det. Har hört det kan bli problem om man inte “nollställer” kortet. Skitsam behöver ett riktigt microsim nu =)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.