Vill ångra jailbreak

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 25

Jag jailbreakade min 4:a för någon månad sedan och känner nu att jag vill ha tillbaks original. Jag har förstått att man kan återställa till en tidigare version i iTunes men problemet är att vår hårddisk på datorn kraschat så vi har nu fått en ny och jag har därför ingen tidigare säkerhetskopia.

Vill minnas att man kan välja återställ till fabriksny i iTunes vilket jag då kommer att göra när jag väl fått igång iTunes. Men vad händer då med alla appar jag köpt och/eller laddat ner? De ligger ju inte i iTunes från början…

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

återställer du åter till fakriksinställning.
    så kommer du ändå ha kvar dina köp.
    det är bara att ladda ner dem igen med ditt itunes konto.

samt så, när du kopplar in din 4:a till den nya datorn, så kommer du även kunna göra en ny säkerhetskopia

armis
    Member
    Post count: 104

Du kan även välja överför inköp från iphonen i itunes.

Saya
    Member

Ja just det! Har ju gjort flera inköp via iphone också. Tack för era svar.

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

spelar ingen roll om du köpt via itunes eller iphone,
    i ditt itunes konto på itunes så kan du se allt som du betalat för
    nästa gång du försöker köpa samma sak, så får du ladda ner det gratis

överföra inköp: den för över bara dom appar som är iinstallerade på din iphone.

Saya
    Member

Jag har nu laddat ner och installerat iTunes men har ännu inte kopplat i iPhonen. Hur kan jag se allt jag köpt/laddat ner i iTunes utan att koppla in telefonen?

Tompasod
    Member
    Post count: 175
    Saya wrote:
    Jag har nu laddat ner och installerat iTunes men har ännu inte kopplat i iPhonen. Hur kan jag se allt jag köpt/laddat ner i iTunes utan att koppla in telefonen?

Har du loggat in i iTunes?

Saya
    Member

Jadå, men jag har inga som helst program där…

TruB
    Member
    Post count: 476

Du får antingen gå in och ladda ner dom på nytt genom itunes, är du bara inloggad med samma konto så kostar dom inget då du redan betalat för dom. har du steam så är det samma kan man säga.
    eller så synkas dom från telefonen och in.

muffins
    Member
    Post count: 1906

Eller så högerklickar du på din telefon inne i iTunes och väljer “återinför tidigare köp” eller liknande skall det stå på ett val.

Mvh

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.