Vill byta upp mig till 3gs

Front page Forums Köp & Sälj Vill byta upp mig till 3gs

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Member
    Post count: 212

Hej jag är intresserad av en iphone 3gs svart eler vit 16.32 det kvitar, men det är så jag har dåligt med pengar. så jag har ett förslag Jah har en jailbreakad iphone 3g alla nät funkar den är i bra skick inga repor i display jag har orginal headset och så kan ni få till ett grymt headset som kosta 650 kr grymt ljud. och så har jag samsungs nyaste touch gt-s5230 splitter ny köpte den idag garanti och kvitto i 24 månader jag har bara tagit upp den ur kartongen och provat deb jag blev postiv förvånad touchen var mycket bra (inte lika bra som iphonens men bättre en dom flesta andra touch telefoner jag har provat. så jag vill h tag i i en iphone 3gs jag kan lägga lite pengar också men det kan vi göra upp om. ENda kravet är att den är jailbreakad och upplåst eller att den har os 3.1.2 så att jag kanb jailbreAKA den ring elller pm mig om ni är intresserade mitt nummer är 0709424676, jag vill träffa köparen öga mot öga jag bor i malmö men är bered att åka en bit inte längre än 10 mil mvh johan

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.