Front page › Forums › iPhone i Sverige › Nyheter › Vill de förlora kunder?
-
AuthorPosts
-
Upplåst Iphone kan bli olagligt – IDG.se
Det måste de väl förstå att folk inte masar in sig i ledet när de dödar funktioner folk vill ha i sina telefoner. Det kommer leda till att någon konkurent ger den möjligheten och så torskar man kunder…eller?
Jag är inte en specifik applefreak, utan nyttjar allt i min väg, win, linux, osx, android eller vad som nu kan komma emellan mig och hårdvaran, och jag väljer det som fungerar för mig bäst för stunden. Ett spdant här förbud skulle iofs totalt ignoreras, men det skulle leda till en extra funderare inför nyköp…
@kurtson 38822 wrote:
Upplåst Iphone kan bli olagligt – IDG.se
Det måste de väl förstå att folk inte masar in sig i ledet när de dödar funktioner folk vill ha i sina telefoner. Det kommer leda till att någon konkurent ger den möjligheten och så torskar man kunder…eller?
Jag är inte en specifik applefreak, utan nyttjar allt i min väg, win, linux, osx, android eller vad som nu kan komma emellan mig och hårdvaran, och jag väljer det som fungerar för mig bäst för stunden. Ett spdant här förbud skulle iofs totalt ignoreras, men det skulle leda till en extra funderare inför nyköp…
Det Apple borde lägga pengar på att stoppa är apps som installous och crackade ipa:s som ligger på nätet överallt. Jailbreak är som att flasha Xbox:en. Flashar man den så kan man inte spela på live så man förlorar någonting viktigt men vinner något viktigare.
Jailbreak förlorar man inget på förutom garantin, vilket kan återställas.Ajabaja Apple. Sluta leka med frukt och bananer och gör vad ni ska.
Live funkar visst om man flashar sitt xbox 😛
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.