Vill ha en proxy

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vill ha en proxy

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 122

Hej jo jag undrade om det finns något program i cydia som ändrar min ip till en ip från usa? Som på pc finns ett program som heter: Proxy witcher Pro 4.3 den ger mig en proxy ip från usa. Jag vill ha en proxy ip från usa för att sedan använda cloud browse som ENDAST funkar med en ip från usa eller canada???

bioswe
    Member
    Post count: 18

Prova Hotspot shield. Funkar perfekt för mig när jag använder pandora 🙂
    Hotspot Shield for iPhone

Hastigheten är väll det ända negativa brukar ligga på 1Mbit/s ner när jag kör deras VPN men det beror ju helt på vad man behöver.

bioswe
    Member

Läste vad Cloud Browse är för nått och kom fram till att det är en omständig variant av att se flash innehåll på websidor. Jag har installerat Frash från cydia och det funkar utmärkt och inget behov av USA ip 🙂 om du har jailbreakat dvs.

Kingmiran
    Member

@bioswe 81797 wrote:

Hastigheten är väll det ända negativa brukar ligga på 1Mbit/s ner när jag kör deras VPN men det beror ju helt på vad man behöver.

1000tack ska kolla det nu:) Hej du jag har gjort det och när jag gick in på IP Address Geolocation to Identify Website Visitor’s Geographical Location i min iphone så säger den att min ip är från USA:) Men när jag ska köra cloud browse så säger det endå: Cloud browse är bara tillgänglig i usa och canada för att använda cloud browse köp premium. Det verkar som om den fortfarande vet att min iphone e svensk??? jag har en ip från usa som funkar ju???

Kingmiran
    Member

@bioswe 81798 wrote:

Läste vad Cloud Browse är för nått och kom fram till att det är en omständig variant av att se flash innehåll på websidor. Jag har installerat Frash från cydia och det funkar utmärkt och inget behov av USA ip 🙂 om du har jailbreakat dvs.

Hej frash fungerar ej på version 3.x därför har jag cloud browse+ att cloud browse kan se allt flash innehåll vilket inte frash kan enligt dom.

Kingmiran
    Member

Nu har jag en fråga?

Jag har fixat en proxy på min iphone så att jag har en ip adress från USA

Jag har ett amerikanskt konto

Jag har min iphone på engelska

Jag har tagit ut mitt sim kort och använder wifi

Jag har bytt mitt UDUD

Men fortfarande när jag startar cloud browser så säger den att cloud browse funkar bara i us/canada??

Vad är problemet. Hur vet cloud browse fortfarande att jag inte är i usa???

MarieLoise
    Member
    Post count: 199

@bioswe 81797 wrote:

pandora finns på cydia och på appstore och det är samma program var ska jag hämta den???

bioswe
    Member

Kingmiran: Har inte en aning faktiskt hur den känner av att du inte är i usa.

MarieLoise: Pandora finns på App Store USA, alltså du måste ha ett amerikanskt itunes konto för att ladda ner. Lätt att fixa utan kontokort om du inte redan har ett förstås.. På icke officiella sources på cydia finns det modifikationer för programet.

Kingmiran
    Member

@bioswe 82083 wrote:

Kingmiran: Har inte en aning faktiskt hur den känner av att du inte är i usa.

MarieLoise: Pandora finns på App Store USA, alltså du måste ha ett amerikanskt itunes konto för att ladda ner. Lätt att fixa utan kontokort om du inte redan har ett förstås.. På icke officiella sources på cydia finns det modifikationer för programet.

Jaa men du tack endå!

Jag vill köpa premium men har ej bankkort så att jag kan skicka in lite pengar till paypal

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.