Vill köpa Olåst Iphone 3G 16G svart

Front page Forums Köp & Sälj Vill köpa Olåst Iphone 3G 16G svart

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 10

Hej!

Ska det vara så svårt att hitta någon hederlig säljare av en Iphone 3G 16G svart?? Har varit och tittat på alla möjliga ställen (blocket, tradera, m.m.) men antingen vill de ha 8.000:- för den (???!!!) eller så vill de ha 3.500:- men inte vill mötas utan säger att de bor på andra sidan jordklotet och att jag ska sätta in pengarna på deras konto först, njae….!

Jag vill komma överens med dig om ett pris, sedan vill jag att vi träffas, testar telefonen och sedan byta (du får pengarna och jag telefonen), enkelt va?

Jag bor i Göteborg.

MVH

José

diXet
    Member
    Post count: 236

skickar pm

wolf
    Member
    Post count: 6

jag har en, repfri 3 weeks gammal men bor i helsingborg i skåne vill du ha den så kom

Miche
    Participant
    Post count: 358

Bra att veta är att polarn gav 2500:- för en 16GB svart för 2 dagar sen, helt sjukt, killen hade lagt ut den för 4500 men sänkte priset själv, något fuffens känns de som dock, men följde med allt.. Dock kan de ju vara fuffens ändå..

jogreriar
    Member

2500:-?? Det är sjukt billigt. Jag hoppas jag har samma tur, jakten fortsätter…

Miche
    Participant
    Post count: 358

@jogreriar 30064 wrote:

2500:-?? Det är sjukt billigt. Jag hoppas jag har samma tur, jakten fortsätter…

Ja, har även en annan polare som gav 2500 för en 8GB för 2månader sen med alla kvitton, såg skitbra ut, men nyligen blev den låst, så bara för att det medföljer kvitto så kan den vara stulen via cc, och jag befarar att polare nr2 kommer råka ut för samma sak snarligen. Så håll noggrann utkik på om det är stulen eller icke, be att få ringa och fråga om den är anmäld stulen eller kolla statusen på den när du är med ägaren helst. Bara ett tips!

jogreriar
    Member

Tack för tipset! Jag ska verkligen tänka mig för när jag väl får tag i en som jag tycker verkar tillförlitlig.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.