Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › vill synka låtarna från iPhonen till iTunes, går det?
-
AuthorPosts
-
Hejsan!
Min dator ville inte starta så jag var tvungen att formatera om den så jag har ju såklart inte iTunes kvar. Jag undrar om det går att lägga över min musik från iPhonen till iTunes igen? För om jag nu synkar telefonen kommer den nu att ta bort all musik och de vill jag ju inte..
Det finns mängder med program som fixar det, Googla.
Tack för tipset men jag hittar bara hur man synkar musiken till itunes inte från.. :/
Tack för tipset men jag hittar bara hur man synkar musiken till itunes inte från.. :/
Ett alternativ för Mac är Senuti, som är gratis. Senuti – Download
Till PC finns det oxå en massa program, hittade tex det här, som dock kostar en slant, Xilisoft iPod Rip – iPod Copy, iPod Backup, Copy iPod to PC & iTunes
Googla bara “iphone to pc” eller “iphone to mac” så får du mängder med träffar.
Till PC finns det oxå en massa program, hittade tex det här, som dock kostar en slant, Xilisoft iPod Rip – iPod Copy, iPod Backup, Copy iPod to PC & iTunes
Skriv gärna i tråden sen och föklara vilket program du valde och hur det fungerade. 🙂
Skriv gärna i tråden sen och föklara vilket program du valde och hur det fungerade. 🙂
Jag köpte och installerade Lenogo iPhone to PC Transfer och jag tycker inte riktigt att 300 är en billig peng. Men programmet funkar inte. Jag kopplar in min iPhone och startar programmet. Den känner av telefonen men sen änder inget mer och om jag klickar på något på så hänger sig hela programmet. Helt värdelöst!
så nu har jag varken låtarna på datorn OCH är 300 spänn fattigare..Jag köpte och installerade Lenogo iPhone to PC Transfer och jag tycker inte riktigt att 300 är en billig peng. Men programmet funkar inte. Jag kopplar in min iPhone och startar programmet. Den känner av telefonen men sen änder inget mer och om jag klickar på något på så hänger sig hela programmet. Helt värdelöst!
så nu har jag varken låtarna på datorn OCH är 300 spänn fattigare..Jag köpte och installerade Lenogo iPhone to PC Transfer och jag tycker inte riktigt att 300 är en billig peng. Men programmet funkar inte. Jag kopplar in min iPhone och startar programmet. Den känner av telefonen men sen änder inget mer och om jag klickar på något på så hänger sig hela programmet. Helt värdelöst!
så nu har jag varken låtarna på datorn OCH är 300 spänn fattigare..@idaaah 15738 wrote:
Jag köpte och installerade Lenogo iPhone to PC Transfer och jag tycker inte riktigt att 300 är en billig peng. Men programmet funkar inte. Jag kopplar in min iPhone och startar programmet. Den känner av telefonen men sen änder inget mer och om jag klickar på något på så hänger sig hela programmet. Helt värdelöst!
så nu har jag varken låtarna på datorn OCH är 300 spänn fattigare..Har du någon kompis som har en Mac så kan du föra över låtarna med ett gratis program.
P.S Och det fungerar 😉
@idaaah 15738 wrote:
så nu har jag varken låtarna på datorn OCH är 300 spänn fattigare..Har du någon kompis som har en Mac så kan du föra över låtarna med ett gratis program.
P.S Och det fungerar 😉
@idaaah 15738 wrote:
P.S Och det fungerar 😉
men helt galet så du, varför tänkte jag inte på de! åh, jaja tack får tipset 🙂
Jag har oxå Googlat och hittat en väldans massa program (PC) som för över musik från iPhone till iTunes men inte något som är gratis. Någon som har hittat ett sådant?
Aa, iFunbox är ett riktigt bra program, och det är gratis:
http://i-funbox.com/download/ifunbox_en.zip -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.