Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Vill synka musik
-
AuthorPosts
-
Hej jo jag vill synka musik till min iphone 3g 3.1.3 men jag vill ej använda itrunes. Jag vet att det finns massa andra program som man kan göra detta med men kommer ej ihåg. hoppas på svar???
Media monkey tycker jag är ganska bra. Det finns till windows
Eller Winamp med ml_ipod plugin fungerar också bra 🙂Läs den här artikeln, där står det om synkning över wifi
How to sync an iPhone over WiFi without iTunes — Engadget@iash 81690 wrote:
Läs den här artikeln, där står det om synkning över wifi
How to sync an iPhone over WiFi without iTunes — EngadgetHej jag vill inte använda itunes p.g.a att jag har 2konton ett svensk och ett amerikansk och har massa appar som man ej kan hämta från sverige och varje gång jag synkar så raderar den alla mina appar utan att fråga därför vill jag bara synka musik och inte med itunes
Läs igenom detta, det borde fungera:
Where I End And You Begin: ml_ipod + winamp + iphone sync = true@kekke 81711 wrote:
Where I End And You Begin: ml_ipod + winamp + iphone sync = trueoki tack
@kingmiran 81701 wrote:
Hej jag vill inte använda itunes p.g.a att jag har 2konton ett svensk och ett amerikansk och har massa appar som man ej kan hämta från sverige och varje gång jag synkar så raderar den alla mina appar utan att fråga därför vill jag bara synka musik och inte med itunes
Om du hade gått in på länken som jag länkade till hade du sett att man INTE behövde iTunes.
@kekke 81711 wrote:
Where I End And You Begin: ml_ipod + winamp + iphone sync = trueOch om du hade gått in på min länk hade du sett att du länkade till samma sak som min länk länkade till 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.