Front page › Forums › Övriga ämnen › Visa upp din datorplats!
-
AuthorPosts
-
En tråd där man visar upp sin datorhörna eller liknande finns på väldigt många forum. Jag tycker vi saknar en sådan tråd här på iPhoneinfo 🙂
Jag har ingen riktig plats där jag brukar sitta, men såhär på vårkanten/försommaren är det fint att sitta på altanen.
Så nu är det fritt fram att visa upp sin lilla mysplats 🙂
Jag paxar denna platsen. Återkommer med bild förhoppningsvis. Kan inte sätta mig på balkongen när halva lägenheten genomgått en krigsövning.
Har sett sånna här trådar förr men aldrig känt behov att posta i dom förrän nu. Jag flyttade hemifrån för ca 5 månader sen och känner mig ganska nöjd med min datorplacering. Dessvärre är min kamera (iPhone) är för tillfället kidnappad av flickvännen som spelar för att somna, så bilder får återkomma i en editerad post imorgonkväll.
slaneby
May 22, 2010 at 05:08Post count: 0Lekhörnan 🙂
inte så mycket att visa. samt så ska jag flytta snart in till centrum
edit:
kanske ska säga.
ölen finns där bara för att, har inte varit hemma så mycket nu i veckan.
massa jobb och möten här och där, samt fixa en massa inför flytt.
samt så är det en “festival” här i umeå idag, en öl får ens “ego stund” att
bli komplett[ATTACH]645[/ATTACH]
Min hörna, fått en gammal skärm från morsan som agerar lite extra space 🙂@mossarelli 66028 wrote:
Är verkligen Apples original bakgrundsbilder så snygga att man bara måste ha dem?
eller så betyder dom så lite för att orka ändra?
Så här ser min hörna ut, dock lite ostädat 🙂
[IMG]http://www.xenomorph.se/bild1.JPG[/IMG][IMG]http://www.xenomorph.se/bild2.JPG[/IMG][IMG]http://www.xenomorph.se/bild3.JPG[/IMG]
Min lilla hörna 🙂
Inte mycket o skryta med.Chassit är en CM Storm Scout Midi Tower som inte syns direkt i bilden.
mossarelli wrote:Är verkligen Apples original bakgrundsbilder så snygga att man bara måste ha dem?
@trub 66034 wrote:eller så betyder dom så lite för att orka ändra?
Ungefär så är det 🙂 har bytt ganska flitigt men sen när jag fick nya skärmen så återställdes bakgrundsbilderna och sen dess har jag inte orkat ändra..
@pongo 66017 wrote:
inte så mycket att visa. samt så ska jag flytta snart in till centrum
[IMG]bild[/IMG]edit:
kanske ska säga.
ölen finns där bara för att, har inte varit hemma så mycket nu i veckan.
massa jobb och möten här och där, samt fixa en massa inför flytt.
samt så är det en “festival” här i umeå idag, en öl får ens “ego stund” att
bli komplettHaha en klassisk fulöl också! Härligt!
Grym musmatta du har Pongo 🙂
Magic mouse?
@mcdandrew 66082 wrote:
Haha en klassisk fulöl också! Härligt!
varför ha finöl hemma när man tar det på krogen 😉
@thian 66114 wrote:
Grym musmatta du har Pongo 🙂
hell yeah! funkar fint för spel o allt! samt så lätt/billigt att byta ut om den blir sliten ^^
(just nu tar jag från ps3 kartongen ) höhöhöLäckert!
Får bidra med en bild på pojkrummet med iMacen på skrivbordet! Kommer när jag har tid 🙂
Riktigt snyggt Thian!Tack tack.
Freebo: Skulle man lugnt kunna säga 🙂
Hoppas på lite liv i denna tråd igen.
Här spenderas för mycket tid…
[ATTACH]706[/ATTACH]EDIT: Fan att den ska roteras också…
@kungen 73477 wrote:
Nix, gamla 20 tummarn!
Va? Själv tycker jag den är skitliten 😛 Jag köpte min via apple uk 🙂 eller menar du ngt annat? 😛
Vi svenskar fick sån här kartong: YouTube – Unpacking iPhone 4 commentary
Känns som att din är tjockare.
Japp, nu när jag ser videon känns det som att min är lite tjockare 🙂
äsch, kolla in en kompis projekt:
Så här fixade vi till vårt databord ! – NikonForum.se@kurtson 73604 wrote:
Så här fixade vi till vårt databord ! – NikonForum.seJag ska nog fan toppa det en dag. Vänta bara!
@mossarelli 73633 wrote:
Jag ska nog fan toppa det en dag. Vänta bara!
Erkänn att det var snyggt. Damen hans jobbar med tryck och gör allt i brandade saker, fullt med Nikon-kuddar och Äppelsaker. De har tom vissa tapeter designade…
@kurtson 73604 wrote:
Så här fixade vi till vårt databord ! – NikonForum.seSnyggt. Blev lite orolig i början av inlägget att det skulle se hemmagjort ut, men det ser grymt proffsigt ut.
@kurtson 73604 wrote:
Så här fixade vi till vårt databord ! – NikonForum.seHöll på att regga mig på det andra forumet bara för att ge cred till “hemmabygget, men jag kom på att du finns här med.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.