vit äpple på skärmen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone vit äpple på skärmen

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 9

Nu efter att provat allting tilloch med låtit batteriet ta slut. när jag sedan koplar in den i datorn så börjar batterimätaren att lysa rött och sedan efter ett tag kommer äpplet igen. Någon som har några tipps!!!!!:(

Sebastian
    Member
    Post count: 34

Känner iTunes igen din telefon? Prova att göra en restore.

Har du gjort någonting med den? T ex försökt låsa upp den men kopplat från?
    Installerat ett program/spel?

Förklara vad du gjort.

bjelochka
    Member
    Post count: 47

Ja kollade lite med rekommenderade program och installerade BossTool för att frigöra utrymmet på Iphone 😡
    Allt försvan!!!. Telefonen låste sig totalt. Bara ett vit äpple på skärmen. Akta er för detta program.

wulvan
    Member

Jag försökta att installera svenskt tangenbord med å ä ö på tangentbordet. när jag hade lagt över filerna med syberduck och skulles starta in kom äpplet bara fram och nu är de sån.

wulvan
    Member

min dator mac hittar inte iphonene inte ens med itunes.

wulvan
    Member

Nu har jag även provat ziphone. inget hittar min ” tegelsten”

william_3000
    Member
    Post count: 111

Sätt telefonen i dfu-mode genom att hålla in både sleep och lock tills telefonen blir svart, då släpper du lockknappen och håller endast in homeknappen och väntar tills en usbkabel samt en ituneslogga kommer upp på skärmen.

Sen pluggar du in telefonen i datorn och itunes kommer att säga att den har hittat en telefonen i recovery mode och att du måste återställa telefonen.

Klicka på ok och sedan restore samtidigt som du håller in shifttangenten. Sen är det bara och välja vilken firmware du vill återställa till.

Firmwares kan du ladda ner härifrån: http://www.ifun.se/firmware-lankar

wulvan
    Member

Tack Du är En Klippa Min Iophone är Räddad!!!!!:)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.