Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Vit eller Svart?
-
AuthorPosts
-
Tänkte starta en liten omröstning om vilken som är snyggast?
Vit eller Svart iPhone?
(Själv har jag Vit och tycker den är snyggast!:rolleyes:)
Jag tycker den svarta, själv har jag en sån 😀
Skit och repor syns mest på den vita,valde svart.
Jag har en vit, bara för att flertalet kör svart. Sen så går det mer hem hos jäntorna att köra vit 😛
Haha jäntorna!
blää :p
Jag tycker svart, för att repor syns mindre och passar in lite bättre till resten av iPhonen 🙂 Men om man kunde lacka om den till en kindof mörkröd färg skulle den vara cool, då ser den lite ut som mitt skydd 😛
själv har jag svart o tycker den e snygg, men ja tkr apple borde göra flera färger, silver skulle passa bäst
Silver är väl typ 2G? Silver/grå iallafall:P jag tycker dem borde göra en röd för allahjärtans dag som dem gjorde för iPod nano 🙂
@steffeiphone 31513 wrote:
Silver är väl typ 2G? Silver/grå iallafall:P jag tycker dem borde göra en röd för allahjärtans dag som dem gjorde för iPod nano 🙂
nää ja menar sån läcker silver!!!
Jag kör detta….om du menar “silver”…https://www.iphoneinfo.se/forum/tillbehor-reservdelar/3545-bilder-pa-era-skyddade-iphones.html
och steffe…jag hade gärna kört rosa…för jäntornas skull….såvida det inte hade kostade 1500:-
@carpe 31523 wrote:
Jag kör detta….om du menar “silver”…https://www.iphoneinfo.se/forum/tillbehor-reservdelar/3545-bilder-pa-era-skyddade-iphones.html
och steffe…jag hade gärna kört rosa…för jäntornas skull….såvida det inte hade kostade 1500:-
ja exakt sån iphone skulle ja köa 5 vecker efter!!
24 karats guld iPhone, *aaaaaaaaaaaahhhh det vattnas i munnen*
😛
testar min signatur här i min egen tråd 😛
@steffeiphone 31556 wrote:
testar min signatur här i min egen tråd 😛
Ett OT-svar på ett OT-inlägg, men iaf…
Våga vägra Jailbreak?? :confused: Det borde väl snarare vara Våga vägra Officiellt.. :confused:
Nää! Ska vänta på 3.0 är den dålig så jailbreakar jag när man kan göra det på 3,0 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.