Vit iPhone 4

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vit iPhone 4

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 893

Så nu har jag varit i dom flesta butikerna, telia hade iaf ett svar.
    att iphone 4 vit, kommer att släppas i oktober, ska man tro på detta?

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Tror det börjar släppa något, på The Phone House sa dem att den kommer i slutet av september. Jag tror dock vi får vänta lite längre, November-December 🙂

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Vi har ännu inte original framsidor (glas samt retina LCD) till vit iPhone 4.
    Vår leverantör säger att dessa år på gång, villket betyder att vit i4 är på G också.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Tror ni att de kommer samtidigt som iPad?

iPhoneReservdelar.se
    Member

Vit i4 är inte på nåt sätt kopplad till Sverige lanseringen av iPad.
    Det kan vara ren tillfällighet att det blir så, men har inget med varandra att göra.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@iPhoneReservdelar.se 79199 wrote:

Vit i4 är inte på nåt sätt kopplad till Sverige lanseringen av iPad.
    Det kan vara ren tillfällighet att det blir så, men har inget med varandra att göra.

Well.. Det visste jag men i och med att de ska frakta 2132133232432 vita iPhones till Sverige så kan de lassa på massa iPads samtidigt ;D

Mer så jag menade..

iPhoneReservdelar.se
    Member

@h3nr11k 79208 wrote:

Well.. Det visste jag men i och med att de ska frakta 2132133232432 vita iPhones till Sverige så kan de lassa på massa iPads samtidigt ;D

Mer så jag menade..

Tänkte bara förtydliga 🙂

hugorosenlund
    Member
    Post count: 97

Vit kommer inte släppas förrän de har löst antenn “problemet”.
    Varför släppa en telefon som fått så mycket klagomål med samma hårdvara fast i vit?

iPhoneReservdelar.se
    Member

Anledning till försening av Vit i4 har inget med antenn att göra.
    Apple kan kanske passar på och fixa även detta.

second
    Member
    Post count: 63

Anledningen till förseningen av den vita iPhonen sägs bero ett fel i kombinationen av färgtjockleken då den vita färgen hade fått oönskade konsekvenser av ljusläckage längs kanterna av glaset samt mobilens baksida. Men som sagt, bara vilda spekulationer.

Operatörerna vet nog lika lite som vi angående leveranser av den vita iPhone 4.

Cupid
    Member
    Post count: 76

Vad jag läst på olika internetsajter (ska försöka länka in nån) så sägs det att Iphone 4 Vit inte kommer att släppas då Apple vill påskynda lanseringen utav Iphone 5 redan till januari.

Detta pga antennproblemen med 4:an.
    ska nu leta efter en länk bara =)

Peace!

Cupid
    Member
    Post count: 76

@cupid 79453 wrote:

Vad jag läst på olika internetsajter (ska försöka länka in nån) så sägs det att Iphone 4 Vit inte kommer att släppas då Apple vill påskynda lanseringen utav Iphone 5 redan till januari.

Peace!

Apple iPhone 5g Leaked Release Date Rumors | iPad Mini Price Features and Concept

Tydligen har iLounge inte haft fel förut med sina “rykten”.

Mvh

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

@cupid 79453 wrote:

Peace!

Enligt mig låter detta oerhört märkligt. Då de alltid har släppt sina iPhones med 1 års mellanrum. Dock så kan det ju vara så att de behöver släppa oftare, då teknologin utvecklas snabbare.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.